Gå til innhold

brunerune: Audi 80 1975, med GT motor. Prosjekt > skilter!

Ranger emnet


Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Fet bil! Gromme felger og... Skal du gå for stuk av den gamle skolen, så støtter jeg forslaget om kassettspiller! :pimp

 

Greit nok at den skal være relativt original, men skal du beholde det monsteret av et hengerfeste?! Tror den hadde tatt seg bedre ut uten, og jeg regner med at du ikke skal trekke så mye hengere med den likevel... ;)

 

Bilde av interiør og motorrom? Skal du ha andre felger på siden du er på utkikk etter vals?

 

Er bilder av interiør og motorrom, skal ta mer, bare fjerne noe mugg fra baksetene. Skal ikke ha andre felger nei, men tar nedi skjermen forran og bak, må dermed valse ut en cm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er bilder av interiør og motorrom, skal ta mer, bare fjerne noe mugg fra baksetene. Skal ikke ha andre felger nei, men tar nedi skjermen forran og bak, må dermed valse ut en cm..

Ja, svarte! Av en eller annen grunn fikk jeg ikke med meg de bildene... :watchout Må beholde felgene ja, de passer stuket perfekt! Blir bra dette! Skal holde et øye med prosjektet ditt... ;)

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, idag var det å få opp bagasjerommet, og få ut eskene som lå baki der fra da jeg kjøpte bilen. Dette var litt stress da luka åpnes elektronisk ved bryter i kupeen,og hadde fått seg en dunk og ikke ville åpnes av brytern. Men fiksa dette til slutt! Hva som lå der? Jo, det var turbo oppsettet, luftfilter, et sett med sota baklykter, par vinduer, sikringer og litt reservedeler! Etter par mnd med fukt og jævelskap i garasjen til sexybam hadde det samla seg en dell mugg og fukt i bilen, noe som jeg fjerna idag. Tok ut baksetene og skura med skumvask fra biltema. Ble ganske så bra:) Støvsugde også bilen, og gikk over med vinyl vipes. Legger med et par bilder av bagasjerom, deler og interiør:

 

(Bildene er tatt med mobil, da jeg glemte det digitale på skolen..)

Bilde0322.jpg

Bilde0229.jpg

Bilde0321.jpg

Bilde0222.jpg

Bilde0223.jpg

Bilde0227.jpg

Bilde0225.jpg

 

PS: Den blå og hvite boksen som står nedenfor baksetene, er noe som trekker til seg fukt i rom opp til 35 kvadrat! Meget effektiv, kjøpt på biltema for 80 spenn, genialt.

 

Da radiatoren ikke kom idag heller, har jeg ikke fått komt igang med denne. Forhåpentligvis skjer dette imorgen samt fjerne hengerfestet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. her var det mye meninger fra folket! Jaja, sitter nå på skolen, og gleder meg til å komme hjem å mekke på bilen, imens legger jeg ut noen flere bilder fra en forleden dag;

 

VDO instrument:

IMG_61732.jpg

 

Fin farge -og felg!

IMG_61832.jpg

 

Her ser dere hvor lav bilen faktisk er, jeg er selv 185cm:

IMG_61702.jpg

 

Slik den står om dagene..

2222.jpg

 

Vet antenna ikke er på, det er pga kallesjen..!

 

Fant også ut idag at bilen er utstyrt med GTE bremser rundt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fiksa popup trunken (elektrisk). Og instrumenter i dashbordet. Alt var satt på en sikring -som måtte skiftes! Etter middag står lyd i bilen på programmet. Jeg skal prøve å koble inn en gammel blaupunkt cd spiller fra 95, og se hvordan dette går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet, endelig er grom bilen i dine hender. Hehe. Ventet litt på denne Rune :) Bare få igang bilen i vinter å få den på veien. Hold tråden updatet

 

Yes sir! Venta en stund! Men var verdt det... absolutt. Ja fikser og trikser hver dag, har prøveskilter imorgen, skal da ut å få den på bukk, kikke litt osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne bilen ser jo veldig bra ut:)

grattis med audi kjøp:D hvordan er bilen når det gjelder rust?

skal bilen lakkes?

 

stå på!!!:)

 

mvh chevy8

 

Har alltid hatt audi, har to nå.. Hehe. Den er helt strøken med fersk tectyl under, og ingenting rust! Skal ikke lakkeres da den er veldig fin i lakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for å fjærne hengerfestet!

 

Jepp, satser på det blir gjort imorgen om jeg får den bort på Bavaria på bukk! Da ryker det ganske fort. Ellers har jeg enda ikke fått på ny radiator, så den gurgler en del da den suger inn luft med vannet..

 

Skal også innom bilradiospesialisten imorgen å få noen plugger til cd spillern, så jeg får no lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seså, seså.... du fant visst esken med det rare i? Den fuktfjerneren så hendig ut, kunne trengt en sånn i bagasjerommet mitt selv... Skal ikke se bort ifra at det blir en liten tur til Biltema på meg snart.

 

Tror det blir bra uten hengerfeste! Disse kassene du har i bagasjerommet, er det originalt eller ettermontert?

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Seså, seså.... du fant visst esken med det rare i? Den fuktfjerneren så hendig ut, kunne trengt en sånn i bagasjerommet mitt selv... Skal ikke se bort ifra at det blir en liten tur til Biltema på meg snart.

 

Tror det blir bra uten hengerfeste! Disse kassene du har i bagasjerommet, er det originalt eller ettermontert?

 

Det er nok ettermontert, som alt anna i bilen! Idag var det litt mekk, og radiatorvifta kortslutta.. gøy! Da er det å lokalisere denne imorgen, for røyking fra panseret er noe ingen vil ha:) Sjekka også under hengerfestet idag, og det så lite lakkert ut der, så drøyer det til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Knall fet bil!

 

Sykkel speedo du bruker? Evt. hvordan fikk du kalibrert det så det stemmer med farten din?

 

Dette vet jeg ikke da det var defekt da jeg mottok bilen, og jeg har heller ikke bygget den.

 

Legger med et bilde av hvordan den stod idag.. Hehe

 

2222.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår