Gå til innhold

brunerune: Audi 80 1975, med GT motor. Prosjekt > skilter!

Ranger emnet


Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

Har idag vært å fått på dekk på felgen, men ikke fått gjort no mer.. da det var et jævlig regnvær ute.. Uansett lite gang i denne tråden.. men forståelig da det ikke er så mye fremgang akkurat nå!

 

Her ser dere resultatet:

030120070533.jpg

030120070544.jpg

030120070555.jpg

 

PS: Er bare å kommentere i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Ser bra ut ;) Sa jo det bare var å sveise felgen, hehe.

 

Men fryktelig dårlig kvalitet på bildene til å være fra deg.. :doh

 

Hehe ja du sa det.. men problemet er å finne folk som faktisk vil risikrere å gjøre det, ryker det på motorveien, og jeg stryker med, kan de få skylden.

 

Når det kommer til bilder, har jeg solgt speilreflekset og tar nå bilder med mobiltelefon og blitz, så de blir rævva, selv om jeg har 3,2mp på den. Skal begynne å ta bilder i dagslys.

 

On topic: Nå er det bare å montere disse sakene her, så er det å lufte bremser, så er bilen på veien igjen! Snakket idag med Hurtigruta ang ny frontrute, da den må skiftes, så det kom på 2250kr inkl. montering.

 

Har et spørsmål ang. lufting av bremser. Siden jeg bare har hatt av den ene kalipperen, må jeg da lufte alle fire, de to fremme eller bare den ene? Har ikke gjort dette før -og lurer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Idag fikk jeg med meg olemarius på forumet for å ta en mekkeøkt. Målet var å få i ny radiator, og få på kalipperen. Radiatoren var pop'a fast i hjemmelagde plater i motorrommet, noe som var et helvette å få laus, til slutt bare hamra jeg det ut. Da blir det heller å lage nye stag som skal holde radiatoren på siden mot dynamo.

 

Var på meca å handla ny termo kontakt, og leta og etter en skru foring som ligger under radiator, som ingen hadde inne, så da blir det litt delay på radiator fronten. Men er bare par timer vekke fra å ha bilen på veien, da kalipperen gikk på uten problemer.

 

Legger ved noen bilder:

 

Her er radiatoren ute, ja vet det er rotete for øyeblikket!

05012007058.jpg

Gamle driten:

05012007057.jpg

Nye kalipperen på plass... aah:

05012007060.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Det såg digg ud kor du handlet den henne?

 

Hehe, det va tvangskjøp på Radiatorservice da den andre ikje va tett, om eg ska sei det mildt.. Så fant eg ud at en ny shiny alu raddis ikje va å forakta, så eg trakk over visa kortet..

 

radiator1.jpg

 

Blei og gjort forsøk på å tette den og, men funka dårligt. Så då blei det ny!

 

Må og legge til at de hadde utrolig bra service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår