Gå til innhold

Signaturbilder

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Er det greit at man bruker den lille varseltrekanten til å rapportere signaturer? Har brukt den til det, men det er ikke alltid at det blir reagert på signaturer som er over streken...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for min egen del.Jeg tar det jeg ser eller får beskjed om når jeg har tid.

Når det er sagt så er det litt problemer med å finne alle som har signaturbilder.Vi må jo gå gjennom hvert medlem for å finne disse.Og med alle medlemmene som er nå så kan det bli litt problem!

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør dere noe med det da? ikke alltid... :(

Alle rapporter jeg har sett har jeg enten gjort det eller sett at det har blitt gjort. Desverre har en del brukere hatt en lei tendens til å "fixe" tilbake signaturen sin, men nå har vi heldigvis fått advarselsdude som vi kan bruke her. Dermed så ser vi om brukeren har brutt signaturregelen tidligere og kan ta i litt hardere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår