kremt Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Er dere klar over at noen medlemmer fortsatt har fungerende signaturbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Ikke jeg hvertfall. Hvis du gidder, så send en pm til en moderator/administrator når du kommer over noen :) Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Er det greit at man bruker den lille varseltrekanten til å rapportere signaturer? Har brukt den til det, men det er ikke alltid at det blir reagert på signaturer som er over streken... Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Er det greit at man bruker den lille varseltrekanten til å rapportere signaturer? Ja takk :) Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Gjør dere noe med det da? ikke alltid... :( Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Kan bare svare for min egen del.Jeg tar det jeg ser eller får beskjed om når jeg har tid. Når det er sagt så er det litt problemer med å finne alle som har signaturbilder.Vi må jo gå gjennom hvert medlem for å finne disse.Og med alle medlemmene som er nå så kan det bli litt problem! Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Er en på volvo 700 forumet som har hvertfall. Dere kan jo begynne der :) Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 hva omhandler dette egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 hva omhandler dette egentlig? lurer også på hva dette er. Signaturbilder? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Bilder i signatur :P Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 hva med å få lov til å ha en linjes bilde? sånn som jeg hadde en liten stund :P [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 hva med å få lov til å ha en linjes bilde? sånn som jeg hadde en liten stund :P Nei. Det er blitt diskutert i denne tråden og er opp og avgjort. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147455 Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Gjør dere noe med det da? ikke alltid... :( Alle rapporter jeg har sett har jeg enten gjort det eller sett at det har blitt gjort. Desverre har en del brukere hatt en lei tendens til å "fixe" tilbake signaturen sin, men nå har vi heldigvis fått advarselsdude som vi kan bruke her. Dermed så ser vi om brukeren har brutt signaturregelen tidligere og kan ta i litt hardere. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Det er lov til å bruke rapportknappen til alt dere vil vi skal ta tak i! Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg