Azzido Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Tenkte jeg kunne lage en tråd om prosjektet mitt som jeg anskaffa meg her om dagen, en 92mod 328is Coupe. Kjøpte den av DR_S her på forumet. har tidligere eid 3 andre e36 og var vel noe som trakk meg tilbake ;) Flere bilder vil komme utover i sesongen Hva som er gjort med den: Innvedig: - M-tech Pedaler - M-tech Girkule i skinn med lys - M-tech ratt i Sort skinn - M-tech Clubsport innstegslister - Stoffmatter med brodert ///M emblem - Rødmalte nåler i spedometer - chromeringer speedometer - chromerammer på vindusbrytere - chromeknapp håndbrekk - Chrome dørhåndtak - håndbrekk i skinn - Nakkeputer bak - Midtarmlene Utvendig: - M-tech støtlister - M-tech diffusor bakfanger - M-tech innerskjermer foran - M3 frontfanger komplett - M3 speil, el. og oppv. - M3 Sideskjørt - M3 Hekkfanger m/defuser - 97 grill med kromnyrer - Bakrute spoiler - E39 Hekkspoiler - FK chrome angeleyes - FK chrome sideblinkers - FK chrome frontblinkers - FK facelift baklykter - FK facelift tåkelykter - Xenon i kjørelys fra Kingwood - 17" BBS RC felger sommer - 15" Bmw original felger vinter Understell / Bremser / Motor: - Bilstein B10 Powerkit 60/40 senk - Powerflex foringer f+b - E30 Bærearmer foran - Tårnstabstag bak - Shortshift - Brembo borra og slissa bremseskiver f+b - EBC Greenstuff bremseklosser f+b - diverse nye deksler motorrom - Green cotton luftfilter - Simons sportseksos Stereo: - Sony Gigapanel M93 spiller m/1gb lagring i frontdeksel - Rockford Fosgate CP8PI kabelsett Planen videre for bilen blir ny maskin, tenkte meg da en 6'r og helst 3.0l M3 maskina på 286hk. Skal ikke se bort ifra at det blir komplett M3 ombygning, vært i kontakt med SS Performance allerede. virka som en veldig intr aktør med tanke på ombygning og godkjenning. For dere som vil følge prosjektet bilde for bilde så lager jeg ett bildegalleri på http://gallery.azzido.no/92-Bmw-318is-Coupe Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 er pen bil dette. gratulerer. får huske på å legge ut oppdateringer med bilder.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 er pen bil dette. gratulerer. får huske på å legge ut oppdateringer med bilder.. Takk. Ikke vær redd for at det ikke kommer oppdateringer med bilder, de kommer fortløpans så fort det skjer noe. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Keep it clean Azzido! Promise? :smilbmw: Nye felger hadde gjort seg ja, noe litt større.. og breiere.. Synes de felgene der er fine, men kanskje litt kjedelige. Og som sagt; Masse bilder! Jeg skal vaffal følge med! Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Keep it clean Azzido! Promise? :smilbmw: Nye felger hadde gjort seg ja, noe litt større.. og breiere.. Synes de felgene der er fine, men kanskje litt kjedelige. Og som sagt; Masse bilder! Jeg skal vaffal følge med! Ja bilen vil forbli clean ;) Mye mulig felger vil komme... da vil det bli noe 18" med kant som i tilfelle kommer... Bilder vil komme fortløpende.. kommer vel noen i morra av deler for nærmere 15k som skal hentes på posten f.eks ;) skruing starter neste helg. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Godt å se du er tilbake på den rette siden(BMW). Gratulere med nydelig E36.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Grattis med ny bil :)) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 gratla med ny bil. Er det blidet som lyver eller er glippa mellom panser og grill litt i største laget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 grats! s15 planene lagt på hylla da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 15K eller noe i den duren for godkjenninga via SSP ? Strøken bil forresten! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 6er i BMW er et must :) Lykke til :) ikke glem oss med "Riktig" bilmerke fordet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 grats! s15 planene lagt på hylla da? De blei lagt på hylla når jeg regna på hva avgiftsøkninga blei ;) SS Performance tar 15k for godkjenning, må da bli med på en såkalt Tüv tur til tyskland som jeg selv må betale utenom de 15.000,- Og ombygning med arbeid kommer på ca 70.000,- med deler og jobb. R6 i Bmw er ett must. hatt noen e36 med det før... skikkelig deilig lyd og drag... får se når jeg trer i kraft med ombygningsplanene... Skal ikke glemme honda folket Oyrein ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Da ankom første pakka i dag ifra Autotrio.no Ett Bilstein B10 Powerkit, 60/40 senk. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Mye måtte du ut med for senkesettet fra autotrio.no? Flere bilder snart? kiddie Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Vannvittig pen bil du har kjøpt deg! men husk og hold den clean :) Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg