Azzido Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Mye måtte du ut med for senkesettet fra autotrio.no? Flere bilder snart? kiddie Det kom på ca 5500 inkl frakt. Ellers så har jeg fått enda en pakka i posten i dag. Den inneholdt: Bakrute senker E39 spoilerlist shortshift nøkkelring pedaler diverse foringer Tårnstabstag bak Er vel igrunn på tide og få henta bilen også da ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hvor fikk du tak i den lista henne? å pris? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hvor fikk du tak i den lista henne? å pris? var vel rundt 1000kr på Schmiedmann.no Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Da er bilen henta, Bilder kommer i morra ;) Bare å starte å skru nå ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 gratulerer da =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Gratulere igjen, blir bra dette. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Gratulerer med bil! Det blei tilbake til bmw ja? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Gratulerer med bil! Det blei tilbake til bmw ja? :P Jo takk nabo ;) Blei vist en bmw igjen på meg... gjør ikke noe når jeg kjøper ett så velholdt eksemplar som dette... Har du lite å gjøre når du er hjemme i jula er det bare å komme og hjelpe til med å skru osv ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Jo takk nabo ;) Blei vist en bmw igjen på meg... gjør ikke noe når jeg kjøper ett så velholdt eksemplar som dette... Har du lite å gjøre når du er hjemme i jula er det bare å komme og hjelpe til med å skru osv ;) Ja, ser utrulig pen ut! Blir nok bra! Bare å si ifra det vettu, hjelper til jeg hvis jeg har tid! Selv om min kunnskap på det området nok er litt begrensa :P Men plinger nok på døra di en tur når jeg er hjemover ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Enda en pakke mottat i dag ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Bilder av bilen som du lovte idag da? :) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Bilder av bilen som du lovte idag da? :) Blei for mørkt inna jeg kom hjem fra jobb i dag... tar det heller i morgen. Men har da gjort noe, montert nye spillern ;) Gammel Spiller: Ny Spiller: Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Liten update i dag. -Bytta pedaler -Montert Shortshift -Fiksa en defekt ledning til tåkelyset -Starta på understellet Forresten, satan og tungvint å bytte shortshift når man har bil på bukker og magemål litt over normalen ;) Nye pedaler Bilder av bilen Bytta til shortshift. Starta så smått på understellet foran, venter på noen fjærklemmer som kommer siden i dag. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Grattis med ny bil, ser bra ut dette Azzido! :) Må du ha fjærklemmer for å få på ny-understellet? Og hva har skjedd med sideskjørtet på siste bildet der? Ser ut som det er montert for lavt..? :wonder: Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 se det ja,nå har du litt å pusle med til lappen er iboks igjen:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg