Gå til innhold

Azzido sin E36 318IS coupé

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

Grattis med ny bil, ser bra ut dette Azzido! :)

Må du ha fjærklemmer for å få på ny-understellet?

Og hva har skjedd med sideskjørtet på siste bildet der? Ser ut som det er montert for lavt..? :wonder:

Jo takk ;)

Må ihvertfall ha det for å få av de gamle virker det som.. sitter utrolig i spenn og gidder ikke å ta noen sjangs ;)

Ellers så er sideskjørtet riktig montert, bare litt feil vinkel med kamera eller noe.

Ellers så har jeg nå 3 måneder og 3 dager på meg til å få bilen ferdig... da får jeg lappen igjen. 5 Mars om jeg består oppkjøringa...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo takk ;)

Må ihvertfall ha det for å få av de gamle virker det som.. sitter utrolig i spenn og gidder ikke å ta noen sjangs ;)

Ellers så er sideskjørtet riktig montert, bare litt feil vinkel med kamera eller noe.

Ellers så har jeg nå 3 måneder og 3 dager på meg til å få bilen ferdig... da får jeg lappen igjen. 5 Mars om jeg består oppkjøringa...

Hm, jeg brukte ikke fjærklemmer når jeg bytta understell på min her i sommer.

Satt bare en jekk under brua, og slapp forsiktig ned. Var ikke mye spenn det var snakk om.

5.mars blir en fin dag mao; du kjører opp, og jeg fyller år :D

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg brukte ikke fjærklemmer når jeg bytta understell på min her i sommer.

Satt bare en jekk under brua, og slapp forsiktig ned. Var ikke mye spenn det var snakk om.

5.mars blir en fin dag mao; du kjører opp, og jeg fyller år :D

oki, får se hvor mye guts jeg har i morra da ;)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter du ikke ut hele fjærbeinet forran? Med ny demper og alt? Jeg brukte heller ikke fjærklemme når jeg byttet..

Foran blir bare selve demperne og fjærene bytta... Foringer osv tok dr_S seg av.

Ja ja Ståle, da var bilen i boks. Må få tatt en nærmere titt på den. Sist jeg så den fløy den lavt over E18 Som vanlig vet du hvor du skal kaste vekk pengene

Ingen fare for at pengen får bein å løpe på tror jeg ;) du får ta turen og se endag da vettu Geir... kan jo også hende jeg kan lure dama til å kjøre bilen en tur sørover også ;)

Gratulerer med ny bil! Vet at den kommer til å få det bra hos deg Skal bli moro å følge med på planene dine fremover

Jo takk ;) Fornøyd så det holder ;) satt i dag inni bilen og kosa meg med musikk på spillern og mimra tilbake til gamle tider med bmw osv ;)

Tror nok ikke du trenger å bekymre deg Thomas, bilen skal få den pleia den du allerede har gitt den i mange år ;) Og ting vil skje kjenner du meg rett ;)

gjort nesten alle planene allerede.. du har for mye tid til og ikke bytte motor. hadde du ikke gått over prøve tiden? eller gikk det så fort at du måtte ta oppkjøring uansett? men du må nok bytte motor..

Mvh Fredrik

Ja blei litt for tidlig ferdig med ting ;) men fortsatt endel igjen også.

Ellers så var jeg ferdig med prøvetida mi, men gikk litt for fort så de krever oppkjøring på nytt desverre ;)

Angående motor så kommer det etterhvert... bare få satt av noen kroner. Men etter å ha vært passasjer på bilen hjem på torsdag så blei jeg imponert over is maskina. bra drag i den til å være en 140hk 1.8l ifra bmw... kan jo ikke sammenlignes med min siste 1.8l som satt i integran akkurat men ;)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående motor så kommer det etterhvert... bare få satt av noen kroner. Men etter å ha vært passasjer på bilen hjem på torsdag så blei jeg imponert over is maskina. bra drag i den til å være en 140hk 1.8l ifra bmw... kan jo ikke sammenlignes med min siste 1.8l som satt i integran akkurat men ;)

Hehe, alle som har prøvd denne typen motor i BMW sier akkurat samme :) De blir overraska :D

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider