drunken Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Ble lav og fin! En liten photoshoot av ren bil med sommerfelger er ikke å forakte! ;) Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Starta på bakdemperne i dag. Gikk relativt greit å få av, enste som satt noe sykt var demptertoppen innvendig på førersida, der hadde skruene rusta fast på selve demptertoppen, men ikke noe antydning til rust ellers... Monterte de nye demperne isammen, klar til å montere på bil. Her ser dere de nye og gamle dempertoppene... den ene var helt morken.. når den var skrudd på dempern og stod i press kunne jeg vri og vende på den som jeg ville. på tide og skifte tror jeg ;) Blir å montere de i morra tenker jeg, samtidig som at jeg bytter noen foringer over til powerflex ;) Utrolig greit med ett prosjekt å ikke stresse med.. bare kose seg og skru når det passer... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Reine mekanikkeren nå :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Reine mekanikkeren nå :D Ja har jo tid til å skru selv så hvorfor ikke ;) Slutt på å sette bilen bort om noe er galt nå... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 I kveld blei det til at jeg monterte dempere og fjærer bak, samt ett powerflex foring sett... Foringene som har med selve bakstillinga tror jeg lar ett verksted se på. Så for min del så er jeg da ferdig med understellet i første omgang nå... Bilde underviser at bilen svetter endel ifra bakakselen, men ser ut som at det er en gummipakning som ikke er helt tett... bytta denne på de forrige e36'ene jeg hadde også. Og til slutt ett bilde av bilen inni garasjen. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Ståle, det er en simring som svetter litt :) Ser bra ut dette, må nesten føle på bilen etter understellet er bytta ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Ståle, det er en simring som svetter litt :) Ser bra ut dette, må nesten føle på bilen etter understellet er bytta ;) Oki, var igrunn simring jeg mente når jeg tenkte meg om her ;) Prøvetur når alt er i orden skal du da få lov til ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 I kveld starta jeg å demontere dørlåsen og fikk den ut etter noe plunder, men viste seg at jeg hadde fått feil dørlås fra schmiedmann... fått en som ikke er til sentrallås og alarm. så jeg monterte den gamle igjen som førøvrig er ett helvete å få på igjen med klubbene mine av noen hender ;) Så får bestille en ny låsmekanisme i morra. Ellers tok jeg å monterte tårnstagstaget baki og de originale høytallerkassene igjen. Måtte skjære litt i trekket for å få det imellom. Utover det har jeg skrudd på bakdekka og jekka ned bilen. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 skjer mye med denna bilen nå ja! =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Hehe, ikke det helt store å kjøre fram og tilbake til postkassene i lengda nei vil jeg tru :P Ser bra ut det her, kjipt å få feil dørlås da! Nei, blir ikke det samme som å kjøre på landevei ;) Ellers tror jeg at knut martin får ta seg en tur med skjæret og jevne veien litt... bilen blei noe lav nå ;) 2mMy: Skjer mye, og mere vil skje framover ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Dagens lille update!! Har demontert varmevifta på bilen for å få delenummer osv på den. Fant også ut at om jeg kakka litt til den så starta den... dårlig kontakt, men som jeg ikke fant. Rimelig lett demontering. av med viskere, deksla over, og klipsa på boksen rundt vifta... hadde demontert, bestilt ny og montert igjen på 1 time. Fant ut at jeg hadde ett BEHR varmeanlegg i bilen. ny vifte kom på 3500inkl mva og frakt... *grøsse* It's Alive Ellers har jeg Lagt opp strøm og signal kabel i bilen på hver sin side. Strømkabelen tok jeg imellom torpedoveggen rett under batteriet og førte bakover på passasjer sida... Signalkabelen på førersida. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Du får ting gjort! :) Der varmevifta ligger, ligger vindusviskermotoren ovenfor ca.? Viskerene mine bråker til tider.. må ta å kikke på det en dag jeg gidder:) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Synes du er flink jeg Azzido, blir gjort ting radig her! Vet du om kupè-filteret ligger ved varmevifta, eller ligger det "inni" bilen? Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Synes du er flink jeg Azzido, blir gjort ting radig her! Vet du om kupè-filteret ligger ved varmevifta, eller ligger det "inni" bilen? Hvis du har kupefilter (ikke alle som har det, tviler egentlig på at du har det) så ligger det inni bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Du får ting gjort! :) Der varmevifta ligger, ligger vindusviskermotoren ovenfor ca.? Viskerene mine bråker til tider.. må ta å kikke på det en dag jeg gidder:) Ja liker å bli ferdig med ting ;) Tror viskermotoren ligger helt til høyre under frontruta, men ikke helt sikker der. lett å åpne og se ihvertfall. Angående kupè filteret så kommer du til det ved å ta ut hanskerommet syntes jeg å ha sett i en DIY engang. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg