Dr_S Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Ikek alle E36 har pollenfilter/mikrofilter. Har du klima, har du ikke. Eller har du en tidlig E36, har den heller ikke. Noen har dette under hanskekrommet, ved vifta, mens andre har denne under viskerne. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Ja liker å bli ferdig med ting ;) Tror viskermotoren ligger helt til høyre under frontruta, men ikke helt sikker der. lett å åpne og se ihvertfall. Angående kupè filteret så kommer du til det ved å ta ut hanskerommet syntes jeg å ha sett i en DIY engang. Biler med klima har et rektangulært filter som befinner seg under/bak hanskerom. Biler uten klima, slik som din har enten et filter på hver side av viftemotoren elelr ikke filtre i det hele tatt. Min hadde ikke filter, men var lett å montere. Bare fjerne de støvhettene som sitter på hver side av viften og sette på filtre. Så slipper du blader og dritt inn i bilen.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hvordan går det, fått gjort noe mer? :) Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Dagens lille update. Har demontert gamle dørlåsen på passasjer sida og montert inn ny en. For folk med store never som meg kan dette bli meget plundrete. samtidig som at det er viktig å feste diverse stag i riktig rekkefølge for å få ting på plass. Kort fortalt så skrudde jeg ut 3 skruer i front av låskassa og løsna dørhandtaket innvendig. på ny låskasse feste jeg staget til døråpner og låsepinne innvendig og fikk tredd låsen inn i døra. så fikk jeg festa de 2 resterende staga etter litt plunder. legger ved noen bilder som vanlig ;) ny og gammel lås Bilde av ferdig resultat glemte jeg helt å ta så det får komme siden ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Nice prosjekt. Er det sperre på bilen eller? OG lurte litt på hvordan en e36 318 IS går ift en e30 325 (kjører det selv :P) Og må samtidig rose sekserlyden i BMW sekserne opp i skyene, er så deilig lyd til sekser å være :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 knall prosjekt dette ;) Var nok kullbørstene i vifte motoren som var utslitt!? Ser det er en Bosch motor, så det burde da være mulig å skaffe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Dette ser jo meget bra ut. Men så hadde du jo et bra utgangspunkt og da. Pen bil. Men hvordan var det å bytte til shortshift? Hvis du ser bort i fra magemålet da :) Har en shotshift liggende til min. Har ligget å støvet ned nå i over to år. Har ikke hatt ånden over meg til å bytte selv. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Shortshift? Er det ikke litt kaldt med shorts nå da? øøøøø...kiddie kiddie Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 :thumb Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Nice prosjekt.Er det sperre på bilen eller? OG lurte litt på hvordan en e36 318 IS går ift en e30 325 (kjører det selv :P) Og må samtidig rose sekserlyden i BMW sekserne opp i skyene, er så deilig lyd til sekser å være :) en e30 325 tar en 318is glatt... mye lettere og mere hk. Ellers så er det ikke sperre originalt på en is. men dette kan jo monteres i sammen med annet snax som større maskin ;) Med tanke på Shortshift så er det igrunn plug'n play... til og med mora mi hadde klart det... eneste er at du må komme til både under og inni bilen. i hovedsak er det vel bare 1 skrue som må løsnes... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Har montert shortshift på min, og jeg anbefaler ihvertfall alle til å montere det. Vel verdt di kr det koster. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Enig ang shortshift, etter en stund så reagerer jeg ikke på at vandringen er så kort en gang;) Mye vil ha mer;) Bytt foringen rundt stangen også så blir det presist og fint;) Ang plugg and play så er jeg ikke helt enig, jeg byttet til z3 2,8 stang, den tok borti mellomakslingen i 2 og R så jeg måtte ta av overføringen og bøye denne litt, men det gikk helt supert. Må anbefale løftebukk. Men! Har f.eks 318is lik aksling som 316/318? Jeg har iallefall en slik avbalansering på akslingen, som den tok borti. Er nemlig usikker på om m50-bilene har det... Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jaja Azzido.. gjort noe i det siste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jaja Azzido.. gjort noe i det siste? vært litt stille nå i det siste igrunn... vurderer om jeg skal sote rutene eller ei. mild toning vel og merke. Ellers er det nok på tide og få nok lakk på spoilern og bakrute senkeren og få det montert. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Nå går det treigt her Ståle:D Update snart? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg