Azzido Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Nå går det treigt her Ståle:D Update snart? er kaldt i garasjen. derfor det går smått ;) samtidig som dama lurte meg til å bestille en utenlandstur... penger som kunne gått til bil ;) men lover at ting vil skje snart her ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hehe, kan ikke tenke sånn vettu ;) Tenk hvor mange penger du har brukt på bil som kunne vært brukt på utenlandsturer :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Tenk hvor mange penger du har brukt på bil som kunne vært brukt på utenlandsturer :P hehe Haha, han sa det! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hehe, kan ikke tenke sånn vettu ;) Tenk hvor mange penger du har brukt på bil som kunne vært brukt på utenlandsturer :P hehe hehe, joda... kunne vel nesten hatt gjeldfri leilighet i syden tror jeg ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Da er lappen i boks her ;) Bestod akkurat 9 måneder etter at jeg mista den, så nå blir det søndagskjøring framover ;) hehe Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 grattulere Hvor mange mil har du kjørt i dag? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 grattulere Hvor mange mil har du kjørt i dag? jo takk ;) blitt 10 mil eller noe siden jeg fikk lappen tror jeg.. ikke noe mere... slappa igrunn av endel og nyte livet nå som jeg veit at den biten er i boks også ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Bare pen kjøring? Hehe Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 fikk du kjørt inne bilen litt da? grabba med lapp igjen da :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 fikk du kjørt inne bilen litt da?grabba med lapp igjen da :P Tja, igrunn ikke pressa noe særlig... tatt det med ro... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Grattis med lapp. :D Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Takker ;) Ellers tok jeg en vask av tralla i dag. legger ved noen bilder som vanlig ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 er så synd å se fete biler med vnter hjul :S Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Hva i huleste har skjedd med bakdemperne dine? De er på gale veier ser det ut som! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Er vel ikek noe feil med bakdemperne...bilen står i nedoverbakke..60/40 senk :) Ser den er like fin i lakken som da jeg hadde den :) Savner ikke de vinterhjula der for å si det sånn, hehe. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg