Gå til innhold

Kjøpt meg Corrado:D

Ranger emnet

AsconaRace

Anbefalte innlegg

Kjøpt meg Corrado på fredag :D

Litt info om bilen:

*Corrado G60 1989 importert, førstegangsreg. norge 1998

*Nyombygd til 1.8 GTI Turbo

*Specs om motor og resten av bilen kommer seinere, bilen er under innkjøring nå!

Sommerfelger:

IMGP2008.jpg

Vinter:

IMGP1989.jpg

Seter:

IMGP1997.jpg

Bak:

IMGP1991.jpg

Front:

IMGP1987.jpg

Motor:

1238800-bilde6-imag0043.jpg

1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk

2000 Honda CBR900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilder kommer etterhvert!

Men har en del spørsmål jeg gjerne ville ha svar på, om noen visste!

*Fikk bilen på fredag og natt til lørdag stod den parkert ute, i oppoverbakke! Det regnet en del den natten, som ikke er noe nytt her i bergen;D men når jeg kom ut å skulle av gårde med bilen var den 20cm med vann bak med baksetet!!!!!!!!!! det såg ut til å ha komt framme i fra under dashborde en plass! det var også vann oppi den hyllen som er under hanskerommet!

Noen som vet om det er en svakhet på disse bilene og hva det gjerne kan være? Hva jeg bør gjøre? Jeg betalte 55 tusen for bilen, for en TETT bil, ikke for en jeg må øse hver morning :(

2000 Honda CBR900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk dreneringa framme mellom ruta og motorrommet... de rligg vel eit plastdeksel over som du må ta bort... viss den er tett går vannet inn i bilen og bak dashen

ok! skal se på det:) noe annet det kan være? Noen nevnte at det kunne være noe på varmapparatet som hadde lekket ?

2000 Honda CBR900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer etterhvert!

Men har en del spørsmål jeg gjerne ville ha svar på, om noen visste!

*Fikk bilen på fredag og natt til lørdag stod den parkert ute, i oppoverbakke! Det regnet en del den natten, som ikke er noe nytt her i bergen;D men når jeg kom ut å skulle av gårde med bilen var den 20cm med vann bak med baksetet!!!!!!!!!! det såg ut til å ha komt framme i fra under dashborde en plass! det var også vann oppi den hyllen som er under hanskerommet!

Noen som vet om det er en svakhet på disse bilene og hva det gjerne kan være? Hva jeg bør gjøre? Jeg betalte 55 tusen for bilen, for en TETT bil, ikke for en jeg må øse hver morning :(

Hei! Gratulrer med ny bil!

Samme skjedde på min bil i høst. Så ut som noen hadde tømt et badekar under passasjersetet mitt. Problemet var så enkelt som at jeg hadde glemt å sette på dekselet til det luftinntaket som ligger rett ved siden av hjernen på bilen. Altså rett over hanskerommet. Sjekk om du har det dekselet. (Er en ganske stor "boks".) Sjekk også om det er festet skikkelig, og om pakningene er tette.

Registrer deg gjerne på forumet på http://www.corradoclubnorwegen.com også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulrer med ny bil!

Samme skjedde på min bil i høst. Så ut som noen hadde tømt et badekar under passasjersetet mitt. Problemet var så enkelt som at jeg hadde glemt å sette på dekselet til det luftinntaket som ligger rett ved siden av hjernen på bilen. Altså rett over hanskerommet. Sjekk om du har det dekselet. (Er en ganske stor "boks".) Sjekk også om det er festet skikkelig, og om pakningene er tette.

Registrer deg gjerne på forumet på http://www.corradoclubnorwegen.com også!

ok ok takker for raske svar:D veldig bra! skal sjekke dette! og registrere meg der :D

profil og bilder om bilen kommer etterhvert:D

2000 Honda CBR900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider