AsconaRace Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Kjøpt meg Corrado på fredag :D Litt info om bilen: *Corrado G60 1989 importert, førstegangsreg. norge 1998 *Nyombygd til 1.8 GTI Turbo *Specs om motor og resten av bilen kommer seinere, bilen er under innkjøring nå! Sommerfelger: Vinter: Seter: Bak: Front: Motor: Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Bilder kommer etterhvert! Men har en del spørsmål jeg gjerne ville ha svar på, om noen visste! *Fikk bilen på fredag og natt til lørdag stod den parkert ute, i oppoverbakke! Det regnet en del den natten, som ikke er noe nytt her i bergen;D men når jeg kom ut å skulle av gårde med bilen var den 20cm med vann bak med baksetet!!!!!!!!!! det såg ut til å ha komt framme i fra under dashborde en plass! det var også vann oppi den hyllen som er under hanskerommet! Noen som vet om det er en svakhet på disse bilene og hva det gjerne kan være? Hva jeg bør gjøre? Jeg betalte 55 tusen for bilen, for en TETT bil, ikke for en jeg må øse hver morning :( Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Bilen fjusker også ved fullt gasspådrag! men ikke ved rolig gass.. Noen som vet hva dette kan være? Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 sjekk dreneringa framme mellom ruta og motorrommet... de rligg vel eit plastdeksel over som du må ta bort... viss den er tett går vannet inn i bilen og bak dashen Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 sjekk dreneringa framme mellom ruta og motorrommet... de rligg vel eit plastdeksel over som du må ta bort... viss den er tett går vannet inn i bilen og bak dashen ok! skal se på det:) noe annet det kan være? Noen nevnte at det kunne være noe på varmapparatet som hadde lekket ? Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Bilder kommer etterhvert! Men har en del spørsmål jeg gjerne ville ha svar på, om noen visste! *Fikk bilen på fredag og natt til lørdag stod den parkert ute, i oppoverbakke! Det regnet en del den natten, som ikke er noe nytt her i bergen;D men når jeg kom ut å skulle av gårde med bilen var den 20cm med vann bak med baksetet!!!!!!!!!! det såg ut til å ha komt framme i fra under dashborde en plass! det var også vann oppi den hyllen som er under hanskerommet! Noen som vet om det er en svakhet på disse bilene og hva det gjerne kan være? Hva jeg bør gjøre? Jeg betalte 55 tusen for bilen, for en TETT bil, ikke for en jeg må øse hver morning :( Hei! Gratulrer med ny bil! Samme skjedde på min bil i høst. Så ut som noen hadde tømt et badekar under passasjersetet mitt. Problemet var så enkelt som at jeg hadde glemt å sette på dekselet til det luftinntaket som ligger rett ved siden av hjernen på bilen. Altså rett over hanskerommet. Sjekk om du har det dekselet. (Er en ganske stor "boks".) Sjekk også om det er festet skikkelig, og om pakningene er tette. Registrer deg gjerne på forumet på http://www.corradoclubnorwegen.com også! Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hei! Gratulrer med ny bil! Samme skjedde på min bil i høst. Så ut som noen hadde tømt et badekar under passasjersetet mitt. Problemet var så enkelt som at jeg hadde glemt å sette på dekselet til det luftinntaket som ligger rett ved siden av hjernen på bilen. Altså rett over hanskerommet. Sjekk om du har det dekselet. (Er en ganske stor "boks".) Sjekk også om det er festet skikkelig, og om pakningene er tette. Registrer deg gjerne på forumet på http://www.corradoclubnorwegen.com også! ok ok takker for raske svar:D veldig bra! skal sjekke dette! og registrere meg der :D profil og bilder om bilen kommer etterhvert:D Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Grattis med Corrado :) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 den så skummelt lik ut som min når jeg fikk den hvis du tar vekk leppa på bakfangeren.Du har til og med slik ad-on rs fanger som jeg hadde ser jeg ;) Men det var en fin bil :) Har du noen bilder av motorrommet? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 bilder av motorrom kommer :D Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Slik der var bilde av motor kommet også :) Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 åja du kjøpte den der ja, så den på autodb. Veldig fin bil, sikkert morro med 16v turbo :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 åja du kjøpte den der ja, så den på autodb. Veldig fin bil, sikkert morro med 16v turbo :) yep fikk den på fredag! men den lakk jo inn vatn framme på høyre side fant jeg ut lørdagen !? :S Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 yep fikk den på fredag! men den lakk jo inn vatn framme på høyre side fant jeg ut lørdagen !? :S sikkert en smal sak å fikse! Kan jo være dreneringen som en her nevnte. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 ja håper det =) skal se mer på det i morgen! ellers er motor under innkjøring! så har ikke fått testet den skikkelig =) men fjusker litt med fullt gasspådrag.. virker som den får for mye bensin eller lite luft? kan dette stemme ? Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg