CorraDon Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 lysene på bilen var dritdårlig :P hvor koster for noen angeleyes da? og hvor får man kjøpt det? Originallysene på Radoen er ikke mye å skryte av nei, og ja det hjelper faktisk litt med lyktene fra In.Pro! Kan også kjøpe (Hvis du tørr å kjøpe noen på biltema da;)) Kabelsett for lyskaster Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Greie folk her på forumet :D Ja skal ut å se litt på bilen i dag, skifte plugger og sjekke luftmengdemåleren! kanskje pluggene har svidd seg ? Har du VW digifant sprut, motronic fra feks 1,8t eller datasprut? Digfant har ikke lmm. Hvilke plugger bruker du? Orginale 16v plugger blir for varme. Du bør nok ha plugger fra feks S2 eller 1,8T. Bosch sine tipper jeg heter noe sånt som F5DPOR elns. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Har du VW digifant sprut, motronic fra feks 1,8t eller datasprut? Digfant har ikke lmm. Hvilke plugger bruker du? Orginale 16v plugger blir for varme. Du bør nok ha plugger fra feks S2 eller 1,8T. Bosch sine tipper jeg heter noe sånt som F5DPOR elns. hei! er orginal G60 Digifant på bilen! Jeg var å kjøpte nye plugger i dag, skal teste de etterpå! jeg kjøpte NGK BCPR6ES ! vet ikke om dette er rett ? Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg