Gå til innhold

Hurdalslina - filmklipp!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by PerryZaphire

rallywannabe ja hehe får gåsehud hver gang det har snødd masse og jeg passerer slike småveier ute på landet... må bort å smake litt på tverra ;)

Du har nok mer skillz enn alle oss her inne, tilsammen. You go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by PerryZaphire

så klart.... hvis alle sammen er som deg så.... bitch.. se nå....jeg endra innlegget mitt for å ære din pennissisme.

Kan noen låne denna mannen et kamera? Ingen flere en meg som ha lyst til å se disse "skillza"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Du har nok mer skillz enn alle oss her inne, tilsammen. You go girl!

Eneste han sier at er han liker å leke i snøen med en firehjulsdrift(er) og mener han har litt kontroll på kjøringen.

Bare teit gjort av dere å begynne å "mobbe" med barnslige svar... Har dere sett han kjøre? NEI! :mad: Hva om han faktisk har kjørt rally "wannabe" i x-antall år og virkelig har tekken på det?

Gøy å mobbe folk (:D), men her hadde dere absolutt ikke noe grunnlag engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk BP! Trodde faktisk folk var litt mere modne enn dette.

Men skal ikke klage.. hehe modererer i ett annet bilforum og må rett og slett utestenge slike fjortisser som ikke skjønner poenget med et forum samt normal folkeskikk..

Jeg overdrev kanskje litt med å si at jeg har skills... men alikevel.. jeg har siden den gangen jeg kjøpte calibraen fått mye pes fordi folk tror og mener at "nei calibra 4x4 er noe dritt" og "sladde med calibra? haha" etter mange slike utsang dedikerte jeg masser av tid på å bevise det motsatte... hehe og gjett om folk holder kjeft :D tilogmed dama mi som hater sladding blir imponert :D jeg mener ikke å si "Jeg er best osv" men jeg mener at jeg kan bidra til en artig vinterfilm iallefall om noen andre driver å filmer men mangler biler å filme...

Perry

P.S Til han som laget filmen over hurdalslina... RÅ film :) elsker lyden av en rask sugemotor.. artigt at folk får med motor lyd på film og... ikke bare musikk ;) 10pts for you!

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

78% av dere på forumet er bare FITTER uten lappen en gang. mange av dere er ikke over 18 en gang! Hvem faen gir dere retten til å uttale dere om andres kjøring? Regner med at mange her har sett hva jeg er i stand til å finne på og hvordan jeg kjører.. SKulle gjerne likt å sett noen begynne å yppe på no piss denne gangen........ Da erre rett ut i skauen med dere så skal jeg faen ta meg ramme dere av veien med hiluxen!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen, er forresten en stund siden denne tråden kom opp når jeg ser på datoene.

Noen som er med å leke oppi der snart?.. Lurer på om jeg ikke skal gå til anskaffelse av et gammalt vrak jeg kan satse med igjennom autverna så jeg får kjørt fortere igjennom svinga:) hehe

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjørt strekka fra Hurdal kirke til Lygna??

Store hastigeheter, mye rå s kombinasjoner i bakkene fra Skrukkelia opp til Lygna.

Den er bare sjefs. Har kjørt den xxx antall ganger med RWD, 4x4 og FWD..

Er jævla rått.

Har bodd nedi der og fattern bor der ennå. Kjører til han på vintern bare for å leke:D

Har faktisk kjørt den veien siden 93;)

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

faen, er forresten en stund siden denne tråden kom opp når jeg ser på datoene.

Noen som er med å leke oppi der snart?.. Lurer på om jeg ikke skal gå til anskaffelse av et gammalt vrak jeg kan satse med igjennom autverna så jeg får kjørt fortere igjennom svinga:) hehe

Jeg henger på som følge, når du skal, hvis det er greit?

Noen som har kjørt strekka fra Hurdal kirke til Lygna??

Hvor i landet er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

Hvor i landet er det?

Hurdalslinja går fra minnesund i Edisvoll Kommune over fjellet og ned til Hurdalen i Hurdal Kommune,

I Akershus, rett nord for Gardermoen.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er best til å kjøre... loaded med skillz...

så jeg burde sørenmeg teste denne veistrekningen...

kan jeg få en gateadresse etsted så plotter jeg inn gps'en på søndag og tester? :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

jeg er best til å kjøre... loaded med skillz...

så jeg burde sørenmeg teste denne veistrekningen...

kan jeg få en gateadresse etsted så plotter jeg inn gps'en på søndag og tester? :D

lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider