0milt Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Tjaa.. kanskje ikke en dårlig idé det der.. Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Håper det skifter til det gode og ikke onde da.. All mulig flashgreier tar over, and I don't like it! :) Det er IKKE NOE flash i BF 2.0 :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Vi jobber med noe som kommer til å glede dere fotohuer skikkelig i Bilforumet 2.0 :) Stay tuned :) Så bra ! Gleder meg ;)! Når ca vil dette komme? (nyåret eller noe kanskje?) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Vi jobber med noe som kommer til å glede dere fotohuer skikkelig i Bilforumet 2.0 :) Stay tuned :) Gode nyheter! Når er planene om å lansere 2.0? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Ja noe sånt :) På nyåret! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Tenkte det var på tide å blåse litt liv i denne tråden igjen. Siden denne tråden ble startet har det kommet mange flere hobbyfotografer inn her på forumet og som Moore nevnte i 06 så er dette det beste forumet å få innspill på bilfoto da det på steder som f.eks foto.no er svært lite å hente innen bilfoto. Som Haukhe også nevnte så er det forstatt mange medlemmer som ikke er klar over "medlemmers egne filmer (som det ble hetende etter oppgraderingen)" i mediaforumet. Ser at det er ønskelig at bildene legges i Galleriet, men etter mitt syn er det mye mer oversiktlig å ha dette i et eget forum, da det gjør det mye enklere å kommentere og få oversikt. Så det jeg lurer på er hva dere moderatorer og brukere av Bilforumet mener om dette i dag? Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Er ikke no særlig 'fan' av galleriet, så er helt klart med på den! Vi blir jo bare flere og flere. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Synes egentlig det er greit nå jeg, men kunne fått ett lite underforum av mediaforumet med bare bildetråder. Også kunne medlemmers egne filmer vært der, er greit å ha alle filmene fra treffa på ett sted imho :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Min neste lønning går til innkjøp dSLR, så da starter min journey som amatørfotograf. Jeg har selv problemet på andre websider at bilbilder er ikke en stor interesse i forhold til andre og blir dermed ikke diskutert eller nevnt mye om. Jeg er mye mer for forum utgaven vi har nå enn et galleri. Forumet bruker alle konstant og da er det enkelt å bruke endel av forumet til å poste bilder og få ris og ros om bildene. Litt flere underkategorier kunne kanskje laget en bedre struktur, som f.eks et for howtoes på teknikker og tanker, et til bildekritikk, et til album fra forskjellige treff, hvor det opprettes en tråd per Event hvor man kan poste sitt album sammen med de andre. Gjør det veldig enkelt for brukere å se igjennom eventene istedet for å leite mellom alle personlige trådene. Bare noen tanker som gikk igjennom fingrene mine :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Det er ingen som nekter dere å poste bilder på Mediaforumet :) Forandret litt på navnet der nå. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Det er ingen som nekter dere å poste bilder på Mediaforumet :) Forandret litt på navnet der nå. Takk skal du ha Dr_S, veldig hyggelig :thumb Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg