Gå til innhold

Eget fotoforum

Ranger emnet

Gjest moore

Anbefalte innlegg

• 1 year later...

Tenkte det var på tide å blåse litt liv i denne tråden igjen.

Siden denne tråden ble startet har det kommet mange flere hobbyfotografer inn her på forumet og som Moore nevnte i 06 så er dette det beste forumet å få innspill på bilfoto da det på steder som f.eks foto.no er svært lite å hente innen bilfoto.

Som Haukhe også nevnte så er det forstatt mange medlemmer som ikke er klar over "medlemmers egne filmer (som det ble hetende etter oppgraderingen)" i mediaforumet. Ser at det er ønskelig at bildene legges i Galleriet, men etter mitt syn er det mye mer oversiktlig å ha dette i et eget forum, da det gjør det mye enklere å kommentere og få oversikt.

Så det jeg lurer på er hva dere moderatorer og brukere av Bilforumet mener om dette i dag?

http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com

FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min neste lønning går til innkjøp dSLR, så da starter min journey som amatørfotograf.

Jeg har selv problemet på andre websider at bilbilder er ikke en stor interesse i forhold til andre og blir dermed ikke diskutert eller nevnt mye om.

Jeg er mye mer for forum utgaven vi har nå enn et galleri. Forumet bruker alle konstant og da er det enkelt å bruke endel av forumet til å poste bilder og få ris og ros om bildene.

Litt flere underkategorier kunne kanskje laget en bedre struktur, som f.eks et for howtoes på teknikker og tanker, et til bildekritikk, et til album fra forskjellige treff, hvor det opprettes en tråd per Event hvor man kan poste sitt album sammen med de andre. Gjør det veldig enkelt for brukere å se igjennom eventene istedet for å leite mellom alle personlige trådene.

Bare noen tanker som gikk igjennom fingrene mine :)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider