Gå til innhold

Eget fotoforum

Ranger emnet

Gjest moore

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på tanken om det hadde vært fint med ett direkte Foto forum her, som linkes fra forsiden, og ikke gjennom Mediaforum. Hadde vært greit med ett slikt forum, kontra Medlemmers egne bilder og film, hvor vi kunne diskutert mer om fototeknikk osv, ikke bare for bilder, men for bilfotografer. Noen utspill om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig enig! Tror dessuten ikke alle er helt klar over linken til "medlemmers egne bilder og filmer", eller tar jeg feil ? Mulig jeg er litt treg å oppfatte ting! Hehe.

Men hadde vært artig med egen link på forsiden som det sto for eks: "Fotoforum" eller noe i den duren. Kommer ikke på noe navn nu egentlig!

Her kunne de som var intr. å fotografere få tips, kommentarer på bildene sine osv :) Syns det var en god idè, så jeg støtter den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.foto.no

Finnes ikke bedre norsk side om foto, teknikker etc.Her kan en også legge inn sine bilder og få kommentarer på disse.Av folk som driver med slikt til dagligt.

Den siden er bra den, men tenkte litt mer for amatører som er intr i å ta bilder på biltreff osv :) Men men :) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.foto.no

Finnes ikke bedre norsk side om foto, teknikker etc.Her kan en også legge inn sine bilder og få kommentarer på disse.Av folk som driver med slikt til dagligt.

Vet om den, men tenkte siden det begynner å bli litt mer fotointeresse og endel fler fotografer som ønsker å "oppnå litt mer enn vanlige bilder" her, så kunne det vært ett forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å lage en tråd på Mediaforumet det! Tar jeg ikke skammelig feil, har vi vel en 10-12 fra før som omhandler teknikk og det rundt dette. Alt fra bildebehandling til tips og råd. Vi har jo flere dyktige medlemmer her inne med stor kompetanse på området foto/video.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt helt enig med dere/deg.Hadde vært knall med et fotoforum.

Er selv medlem på foto.no,og virker som at de som skriver kommentarer der er proffesjonelle,legger man ut et mindre bra bilde så får man utrolig mye kritikk.Ikke så morro for en nybegynner fotograf å få tonnevis med kritikk,ikke veldig motiverende for å si det slik.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel, men å si at ingen av brukerne vet hvilket forum vi skal bruke blir feil mot de fleste her som driver litt mer seriøst med foto. Der poster vi alle i forum 624. På forum på fotosider som foto.no og photosight.org er det nesten ingen som "spesialiserer" seg på bilfoto, så vil heller henvende meg her på bilforumet.net når det gjelder den saken. Men greit nok, at dere syns det holder med antall forskjellige forum, vi skal fortsette å bruke det slik dere har lagt opp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider