Gå til innhold

vrtx: Nissan Skyline R32 - Mitt Japseprosjekt Nr.2

Ranger emnet

vrtx

Anbefalte innlegg

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er vel ikke ferdig prosjekt, så dashen kan jo moddes videre, el?

Sugekopp = mr.negativ :D

Den ble skamfet med felgene!

Stå på videre!

En pluss i boka til deg for ukas første positive tilbakemelding :)

Dashen er ikke ferdig nei, var ett bilde av hvordan det ser ut per dags dato. Men blir ikke å gjøre så mye ut av alt, da dette blir en banebil og ikke en showbil. Takk, Ble fornøyd med felgene ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da ingenting med å være negativ å gjøre.. spm er om du virkelig skal ha en bil som ser ut som er klar for destruction derby. eller en fet banebil!?

Så bryterpanelet som er halvferdig er det som avgjør om bilen blir en "fet" banebil eller en bilcrossbil? Tar meg langt i fra nær av din kommentarer men syns du har spredd nok kvalme i andre tråder så da kan du la være å pisse i denne tråden også. ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da ingenting med å være negativ å gjøre.. spm er om du virkelig skal ha en bil som ser ut som er klar for destruction derby. eller en fet banebil!?

men han er da vel ikke ferdig med bilen ennå er han vel??!

Faktisk noen som bygger her i verden også...

Er vel noen som har bygd bilen din og?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men han er da vel ikke ferdig med bilen ennå er han vel??!

Faktisk noen som bygger her i verden også...

Er vel noen som har bygd bilen din og?

Noen som bygger bil her ja?. no shit!

her snakker vi om å BYGGE bil ja.. ikke bare å hive inn stereo og sideskjørt på en civic. men hva vet du!?

Og jeg skal si deg at INGEN bygger bila mine!

Bortsett fra visse deler som må maskin freses som jeg selv ikke har tilgang til. Til og med lakkjobben blir utført av meg.

Så den der var litt feil av deg å komme med

Jeg kommer ikke med noe kvalme her, syns du skal være voksen nokk til å taimot en komentar!

Jeg oppfattet posten din som at bryterpanelet ditt var ferdig.

og derfor komenterte jeg det.,

og ikke gidder jeg å hive meg på bølgen om å skryte av felgene dine for da hopper du i taket.

Vær voksen nå og taimot forsjellige meninger!!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som bygger bil her ja?. no shit!

her snakker vi om å BYGGE bil ja.. ikke bare å hive inn stereo og sideskjørt på en civic. men hva vet du!?

Og jeg skal si deg at INGEN bygger bila mine!

Bortsett fra visse deler som må maskin freses som jeg selv ikke har tilgang til. Til og med lakkjobben blir utført av meg.

Så den der var litt feil av deg å komme med

Jeg kommer ikke med noe kvalme her, syns du skal være voksen nokk til å taimot en komentar!

Jeg oppfattet posten din som at bryterpanelet ditt var ferdig.

og derfor komenterte jeg det.,

og ikke gidder jeg å hive meg på bølgen om å skryte av felgene dine for da hopper du i taket.

Vær voksen nå og taimot forsjellige meninger!!

Les litt så kanskje slikt kunne vært unngått, står tydelig under bilde "Bryterpanelet begynner å ta form". Er helt klart åpen for meninger men var vel kanskje ikke en mening du kom med da du sa at bilen så ut som den skulle brukes til destruction derby. ber du meg om å være voksen? haha, unnskyld men den kommentaren kom i fra feil person.

Nok om denne diskusjonen, ser den som avsluttet og håper ingen er sur :) Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dønn-rå bil ;)

Hvor fikk du kjøpt radiatoren din?.

Likte godt dasjen din. Skal du kjøre karbon ut hele veien?

Blir litt tomt med kun den lille plata. Heller føyd karbon helt bort til døra på venstre side.

Ellers kan du jo sveise igjen dørene dine bak? ;D

- Hans

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå litt lite gummi på de. Ble for smått. Fylte ikke hjulbuene godt nok.

Jo, det kan jeg være enig i, men felgene passa til bilen, det var det jeg mente.

Støtter Pedal to the metal sitt forslag. Blå samco slanger gjør seg i alle motorrom.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dønn-rå bil ;)

Hvor fikk du kjøpt radiatoren din?.

Likte godt dasjen din. Skal du kjøre karbon ut hele veien?

Blir litt tomt med kun den lille plata. Heller føyd karbon helt bort til døra på venstre side.

Ellers kan du jo sveise igjen dørene dine bak? ;D

- Hans

Har en del karbon igjen som skal hovedsaklig brukes til å lage ferdig bryterpanelet og det som blir igjen blir brukt der luftdysene i dashen var. blir å kombinere litt aluminium trekt i stoff da karbon er noe dyrt i innkjøp. stilen innvending blir da en kombinasjon av carbon og stoff. feks skal lage nye dørplater som blir trekt i stoff med carbon dørhandtak innvendig. bakdørene blir ikke gjort noe med annet enn lakkert sort. har ikke nevnt det før her men bilen blir lakkert sort innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider