BoomBoxx Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Heisann, alle sammen! Snublet ved en tilfeldighet over en forsterker på eBay, og jeg har en liten følelse av at dette KAN være den nye X-3000-modellen. (X-3200, eller hva den nå heter). Så da er det en mulighet for folk til å kanskje få tak i en slik, istedenfor å måtte vente i ni lange og åtte brede til komplett får ut fingeren... NB: Merk at jeg ikke har kommet med noen forespørsel til selgeren, så har ikke peiling på hvorvidt det faktisk er mulig å få disse folka til å sende til Norge, men jeg ville hvertfall opplyse folket om at muligheten KAN være der. :) Editert: Fant link til både "X-3000" og "X-1500"... X-1500 X-3000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 litt off topic, men, skrivefeil i topic? hehe :D disse forsterkerene selges jo også under ett annet navn. så om det er vanskelig å få tak i soundmagus så kan det hende det er lettere å lete etter det andre navnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 som f.eks theloudest.com.. men dær er disse ampene en god del dyrere Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 hm.. ser den "X3000" er 38" lang, men ut ifra bildet ser det ut som om x1500 er mindre en den vi hadde her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hmm, står vel at det er bildet av en annen forsterker? Fra siden: (picture of a P400.2 but you will receive P1500.1) Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 sorry!! litt :sick i dag.. er jo manda :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hehe, kjenner til det:P Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 :offtopic eGay, Hva er det?. he he :wave :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Bare et kjært kallenavn, ikke nødvendigvis negativt. Hehe. Akkurat som jeg kalte SoundMagus'en min for SoundAnus. Litt søtt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg