Gå til innhold

eksos/felger til 940 lt

Ranger emnet

havove

Anbefalte innlegg

hender det dukker opp non felger på salgstråden her på forumet. ellers ligger det vel no på autodb osv. og http://www.blocket.se men d er i sverige da. non fler kommer jeg ikke på nå..

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Hei

Hva med Svendsen esksos ?

Link : http://www.svendsen-eksos.com/

Har brukt de jeg, og jeg er 99 % fornøyd.

Fikk det laget til min B230FB motor, 2.5 Toms over hele linjen, samt "racekat".

Pris ca 8000 Nkr.

Sjekk dem ut, det kan lønne seg å få det laget til "din" bil.

Vennlig Hilsen

siden du sier hele veien, da mener du selvfølgelig med grenrør også regner jeg med? *okei tar det egentlig som en selvfølge at det ikk er det, bare at til den prisen BURDE det vært

3"JT

grenrør: 2190,-

"VOC" eksos 3350,-

dette er ei potte da, ekstra potte koster et par 100lapper, så driter du i hele katten, billig og bra eksos med basslyd(2potter!) og mest sansynlig greier du avgassen på EU også, men greit å vite at du får en "snill" eu før du åker inn...

dette er hvertfall hva jeg ville gjort..er hvertfall den eksosen du kan tjene mest effekt på og alikevel ha fin lyd og ika bare bråk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"siden du sier hele veien, da mener du selvfølgelig med grenrør også regner jeg med? *okei tar det egentlig som en selvfølge at det ikk er det, bare at til den prisen BURDE det vært"

Det var det ikke, de (Svendsen Eksos) sa at det var "motorarbeid" og de hadde de ikke lov å gjøre.

Men eller`s har de skiftet endel, da det rett og slett rammlet ifra hverandre, og med tanke på hvilket arbeid de driver, og ikke minst kunnskapen, så burde de vite hva de gjør.

Men alle har lov å feile, og de har alltid rettet opp i feilene. Derfor "scorer" de kun 99%.

Men selvsagt, en ting er hva det burde, en annen ting er lov-verket.

Vennlig Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider