Gå til innhold

Corra mekk

Ranger emnet

Corrado16v

Anbefalte innlegg

Originally posted by RaCk

motor da?

Ja, det var en 2.0l 16v. håper det blir det snart igjen! leter etter motor! men jeg bruker ikke bilen om vinteren, da blir den bare fiksa på uansett å nå er det jo ikke lenge til vintern så det haster ikke sånn med en gang, men jeg er intresert i å få tak i en abf eller 9a motor. her er tråden om motor ras http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=15761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Corrado16v

har forresten bytta: regreim, regreimsats, fordelerlokk, rotor, viftereim, vannpumpe, termostat, dørhåndtak, klosser og skiver rundt om, byttet eksos og rensket den for lister. men dette er jo lenge siden jeg gjorde

Er det samme driverk på 2.0 som det er på G60???

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 2 weeks later...

En ting bare, hvor er det man får tak i de runde bryterne til varmeanlegget??? Det greiene i midtkonsollen.... Har de stygge gamle svinge-fram-og-tilbake-bryterne. Digger ikke de lissom.... Noen som vet om vi kan bøffe de fra en Golf 3?? Eller må jeg ha en nyere modell Corra??

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

En ting bare, hvor er det man får tak i de runde bryterne til varmeanlegget??? Det greiene i midtkonsollen.... Har de stygge gamle svinge-fram-og-tilbake-bryterne. Digger ikke de lissom.... Noen som vet om vi kan bøffe de fra en Golf 3?? Eller må jeg ha en nyere modell Corra??

Disse som jeg har? hehe http://www.bilforumet.net/attachment.php?s=&postid=173813

de er standard på corrado nyere en 92 hvis jeg ikke husker feil? det er de samme runde bryterne som sitter i golf3, men midtkonsollen er jo litt annerledes så jeg vet ikke hvordan det går!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider