lars-frr Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Så et effektanlegg oss autospar til 1499 ,- Syntes det var en grei pris , noen som har noen erfaringer med dette effektanlegget eller ... Har hørt mye dritt om autospar Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Så nå at det sto til motor 1.8 og oppover ,, jeg har 1.6 , har det noe å si ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 altså... Hvorfor ike begynne å handle tenningsdeler på RIMI? DU klarer SIKKERT å regne ut mattestykket av hva du får for en bilig penge. altså av kvalitet osv? jeg har ikke erfaring og ikke vil jeg en gang tenke på det der ass... Nå begynner dem vel å selge girkasser på OBS! oxo vel. jeg vill ikke råde deg. .Ta deg en tur innom Thorshov bilrek. Dem selger bossal potter. det er i det minste kvalitet i-. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Ja jeg lurte litt på det ,, ,men det sto ikke at det var effektanlegg .. Sto bare Div eksoanlegg .. Men jeg gikk utifra at det var effektanlegg . Men hva med lyden , er den grom ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Det er vel et eksosanlegg som er litt større rør på, og kanskje ferre lyddempere. Så du får vel tøfferelyd, men noe effekt tviler jeg på at du får. Om det er et slikt effektanlegg du er ute etter, så har Simons også billige anlegg - http://www.ray.se Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Hehe ,, skal kun ha lyd Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Det er ikke noe å hente på "effektannlegg" til en orginal 1.6.. Skal du ha lyd så sveis på en slik endetut til somons potter og ta vekk eller sette på kon filter.. Dette lager lyd nokk iallefall med tanke på at det er en 1.6.. Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Hva med å drille hull i luft filteret a ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 vet om en del folk som har kjøpt potter til golfene sine fra autospar, og de sier det: ALDRI MER DEN DRITEN! hehe allså, de bråker, det er ikke fin lyd kun bråk + biltilsynet river nesten av pottene på plassen siden de lager så stygg lyd. og nei det er ikke papirer heller på dem. spend 1-2k mer så har du vertfall en go og godkjent potte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 hva med å koste på seg 500,- ekstra, koster vel ikke stort mer enn 2000,- for komplett effektanlegg fra simons... og da får du nytt hele veien :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Autospar er noe stort tull spør du meg. da koster jeg på 1k ekstra for å få det både raskere og enklere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by lars-frr Hva med å drille hull i luft filteret a ? jeg vil ikke anbefale deg å drille hull i luftfilteret. luftfilterboksen derimot, den kan du drille hull i.. så mange du orker ;.) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Du bør ikke bore hull på den siden inn mot motoren. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Kast luftfilteret og hele driten der forran å kjøp "lamote" :D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by thordarson Kast luftfilteret og hele driten der forran å kjøp "lamote" :D :D men effektanlegga fra simons (som man får hos feks bilxtra) er helt ok saker ? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg