vwgolf2 Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 jeg har fra autospar,bråker bra ja.. og JA jeg har papirer på potta. såklart får man det man betlaer for..sånn er det...er man ute etter bare lyd så er autospar en helt grei plass og shoppe på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 simon er et effekanlegg du kjøper viss du vill ha ELENDIG passform og masse rust etter 3-4 ukers bruk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Kjøp RAGE! http://www.rageexhausts.com http://www.rage.dk Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Min golf 2 1,6l har Simons effektanlegg, 2 1/4" med 2 x 70mm endestuss rakt ut. 1 stk Bakrelyddemper 1 stk Ny lyddemper 1 stk Framrelyddemper Det passet veldig greit, måtte bare kutte 20cm av røret til framrelyddemper. Noe jeg syns var rart til et effektanlegg som skal være tilpasset bilen min. Jeg er fornøyd med lyden :) Den overdøver ikke alle andre, men det vil jeg ikke en 1600 motor skal gjøre heller. Grom lyd! Jeg har også borra 3 hull med 2cm i diameter i luftfilterboksen (på rette sida, så lufta går seff igjennom luftfilteret). Jeg har lyst til å ta grenrøret (er ikke et grenrør på 1600 da det er bare et rør), og manifoilen skal visst være stor nok. Bilder kan komme.. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Har hørt mye om simones, men hvor lenge varer disse annleggene? ruster de veldig fort? Foresten noen som har mail adressen til http://www.ray.se? Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Kjøper du noe hos Garvik (Autospar) så får du det i neste uke.... Neste uke.... Neste uke.... Neste uke.... Neste uke.... Neste uke.... Neste uke..... Skjønner?? De folka er så useriøse at du kan klø deg i ræva på at jeg ikke handler der mer... Unnnskyld uttrykket.... Dropp det og kjøp eksosen din andre steder... Kjøper alt mitt fra tyskland.... Har god kontakt med et par av de større tunerne der nede, og drar ned en gang i blandt... Sparer penger på det og... Slipper å sponse Autospar til det dritten han selger.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 hmm..jeg har fått ALT jeg har bestillt fra autospar 2-3 dager etter bestilling!! ekke kødd engang. + glimrende kundebehandling! men syns jeg hører slikt om ALLE styling sjappene her i landet..så da er vel alle like treige og userriøse virker det som :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Da har du vært sinnsykt heldig... De er ute å kjøre MED EEEEN GANG de ikke har på lager, da tar det evigheter... Forsåvidt greit, men så får de til hel***e slutte å si neste uke.... i morgen.... i slutten av uka... i begynnelsen på neste uke.... #¤?&!"#!!!! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Kjøp Bastuck fra Tyskland. Rustfritt stål. "billig" og god passform, ihverfall til Polo BASTUCK Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 kjøpte mitt eksos anlegg hos capri zone tuning. tok ikke lang tid + eneste i Norge som har denne eksosen :) (sier ikke hva merke det er) ;) se på bildet og se om dere finner ut det er laget i rustfritt stål dette også veldig mørk,og dyp tone i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by Polo Classic Kjøp Bastuck fra Tyskland. Rustfritt stål. "billig" og god passform, ihverfall til Polo BASTUCK virker som de har litt problemer med databasen sin, får ikke opp produktene. men hvor mye betalte du inkl frakt, mva osv? så også at de hadde en norsk leverandør, men weben dems var heller ikke helt i vater: Fredrikstad Norwegen Design & Technik, Trossvikstranda 17 Tel 0047/69319080 Fax 0047/69318480 Email ohar@online.no Homepage http://www.a-dt.no Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Den funket nå Bastuck Golf II De koster rundt 500 euro, dvs ca 4000 pluss frakt og mva Harlems ADT er et firma det er best og holde seg LAAAAANGT unna. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 hm, jeg får opp siden du linket til, men selve siden fungerer fortsatt ikke. du finner ikke ca prisen til '86 cab 1.8i også ? hvordan er det med effekt og lyd på disse ? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Kompisen min har det på sin Polo G40 Genesis. Den låter ikke så veldig mye, har bra passform. Effekten er det ikke noe å si på på den bilen ihvertfall. Han driver PSD så den har jo blitt lirket litt med. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg