Gå til innhold

Årets dB fiinale!

Ranger emnet

Earthquake

Anbefalte innlegg

Må bare si årets finale i dB dragracing og bass race var utrolig bra gjennomført og hadde svært godt oppmøte fra dere konkurrerende!! All ære til Tor Steinar for glimrende gjennomføring og til dere konkurrerende for en god konkurranse.

Tipper neste sesong blir ennå bedre og med ennå flere deltagere!

Mange som ikke gikk tomhendt hjem i år:)

PS: Glemte vist å få med Siv og Loppa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

All ære til Tor Steinar som får til dette her :respect

Men jeg syntes det blir litt rotete med tanke på klasseoppdeligen. Vanskelig å få med seg hvem som konkurerer mot hvem. Greit når man kjenner mange av de som er med å konkurere, men for andre blir det kanskje litt vanskelig?

Uansett var det hyggelig å treffe alle de kjente og enda flere ukjente igjen :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta var moro ja :)

Så en stor takk til Tor og sponsorene som fikk til tidenes råeste NM ;)

Eneste som var synd var at man ikke fikk muligheten til å justere noe mellom kval og finale, som jeg tror førte til at endel ikke fikk med seg hva som skjedde, og at deltakerene forsvant fra området for å finne på andre ting istedet.

Men etter lite søvn, mye kjøring og endel vann så fikk jeg ny personlig rekord i en offisiell måling hvertfall :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta var moro ja :)

Så en stor takk til Tor og sponsorene som fikk til tidenes råeste NM ;)

Eneste som var synd var at man ikke fikk muligheten til å justere noe mellom kval og finale, som jeg tror førte til at endel ikke fikk med seg hva som skjedde, og at deltakerene forsvant fra området for å finne på andre ting istedet.

Men etter lite søvn, mye kjøring og endel vann så fikk jeg ny personlig rekord i en offisiell måling hvertfall :)

Kunne ikke sakt det bedre skjøl, fikk ny personlig rekord sjøl.

Golf II CL, 85 mod. 1.6l, R.I.P

Golf II GT, 87 mod. 1.8l

Street A 145.5 dB

Sertifisert 2X dommer i dB-dragracing og bass race

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sinnsykt rått. Fikk min personlige dårligeste rekord, siden jeg glemte fyre opp basserene i finalen. 99,3 db med en 3,5" front høytaler. litt veldig flaut med mange tilskuere det.

hehe men vant da :)

Tør jeg spørre hvem son fikk den dumme seg ut prisen. Fikk det ikke med meg.

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sinnsykt rått. Fikk min personlige dårligeste rekord, siden jeg glemte fyre opp basserene i finalen. 99,3 db med en 3,5" front høytaler. litt veldig flaut med mange tilskuere det.

hehe men vant da :)

Tør jeg spørre hvem son fikk den dumme seg ut prisen. Fikk det ikke med meg.

Du spilte jo ikke stort høyere når du brukte bassene heller da!:D

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var til og med jeg hjemme igjen :)

Brukte resten av gårsdagen på å demontere anlegget i Fredrikstad.

Takk for en kanonhelg til alle som var med, spesielt Tor & Co, og Dag som jeg møtte i begge finalene!

PS: Tror Bassrace resultatet mitt er litt feil...

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider