Earthquake Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Må bare si årets finale i dB dragracing og bass race var utrolig bra gjennomført og hadde svært godt oppmøte fra dere konkurrerende!! All ære til Tor Steinar for glimrende gjennomføring og til dere konkurrerende for en god konkurranse. Tipper neste sesong blir ennå bedre og med ennå flere deltagere! Mange som ikke gikk tomhendt hjem i år:) PS: Glemte vist å få med Siv og Loppa:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 :respect til Db drag racing. Takker alle som var der for en hyggelig helg, å vil gratulere alle som var der med sine plasseringer. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 All ære til Tor Steinar som får til dette her :respect Men jeg syntes det blir litt rotete med tanke på klasseoppdeligen. Vanskelig å få med seg hvem som konkurerer mot hvem. Greit når man kjenner mange av de som er med å konkurere, men for andre blir det kanskje litt vanskelig? Uansett var det hyggelig å treffe alle de kjente og enda flere ukjente igjen :klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 ja, gratulerer til alle deltakere og det var flere som hadde reist langt og :pray gratulere Tor Steinar & Co for en glimrende dB år også!!! :disco Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Vil også sende en hilsen til alle sponsorer som ga bort MANGE flotte premier Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 noen som har resultatene? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 de ligger på dbdragracing.no takker for en bra finale ja! :) og beklager til dommerene om jeg var litt plagsom til tider... ^_^; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 http://www.termpro.com/asp/members2.asp?Who=13&MemberID=8643&Page=2 :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Meget bra resultater i Street B!! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Detta var moro ja :) Så en stor takk til Tor og sponsorene som fikk til tidenes råeste NM ;) Eneste som var synd var at man ikke fikk muligheten til å justere noe mellom kval og finale, som jeg tror førte til at endel ikke fikk med seg hva som skjedde, og at deltakerene forsvant fra området for å finne på andre ting istedet. Men etter lite søvn, mye kjøring og endel vann så fikk jeg ny personlig rekord i en offisiell måling hvertfall :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loweley Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Detta var moro ja :)Så en stor takk til Tor og sponsorene som fikk til tidenes råeste NM ;) Eneste som var synd var at man ikke fikk muligheten til å justere noe mellom kval og finale, som jeg tror førte til at endel ikke fikk med seg hva som skjedde, og at deltakerene forsvant fra området for å finne på andre ting istedet. Men etter lite søvn, mye kjøring og endel vann så fikk jeg ny personlig rekord i en offisiell måling hvertfall :) Kunne ikke sakt det bedre skjøl, fikk ny personlig rekord sjøl. Siter Golf II CL, 85 mod. 1.6l, R.I.P Golf II GT, 87 mod. 1.8l Street A 145.5 dB Sertifisert 2X dommer i dB-dragracing og bass race Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Det var sinnsykt rått. Fikk min personlige dårligeste rekord, siden jeg glemte fyre opp basserene i finalen. 99,3 db med en 3,5" front høytaler. litt veldig flaut med mange tilskuere det. hehe men vant da :) Tør jeg spørre hvem son fikk den dumme seg ut prisen. Fikk det ikke med meg. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Det var sinnsykt rått. Fikk min personlige dårligeste rekord, siden jeg glemte fyre opp basserene i finalen. 99,3 db med en 3,5" front høytaler. litt veldig flaut med mange tilskuere det. hehe men vant da :) Tør jeg spørre hvem son fikk den dumme seg ut prisen. Fikk det ikke med meg. Du spilte jo ikke stort høyere når du brukte bassene heller da!:D Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Da var til og med jeg hjemme igjen :) Brukte resten av gårsdagen på å demontere anlegget i Fredrikstad. Takk for en kanonhelg til alle som var med, spesielt Tor & Co, og Dag som jeg møtte i begge finalene! PS: Tror Bassrace resultatet mitt er litt feil... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Du spilte jo ikke stort høyere når du brukte bassene heller da!:D Mvh Dag Johansen 142 db eller noe hehe. jeg ligger liksom litt på bunn jeg :( hehe. får vel komme sterkere tilbake neste år. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg