Gå til innhold

Trenger hjelp med tungstartet bil...

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

Det er CO-skruen ja... den skal justeres sånn jeg skrev over her,hvis du ikke har tilgang til en 2-gassmåler.. Den styrer bare blandinga til rett over tomgang... Enkel sjekk av hele registeret er å kjøre på 3de gir,slippe den helt ned på tomgang,tråkke gulvet flatt og la den dra...da skal den trekke jevnt hele veien...ikke noe hosting,napping eller sånt... lugger den,er den for mager,svarer den tregt er den for feit...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, Visste egentlig det der.. :P Men ikke det om 3.gir å det.. Takk for den infoen ihvertfall.. Uansett, her er ihvertfall bildene av "gassopphenget" mitt.. :p

 

gass005.jpg

 

gass002.jpg

 

(Ja, det er ledninger jeg har festet gasswieren med..)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mangler hele braketten og staget til å feste armen i... det skal sitte i de to ubrukte skruehullene på innsug nummer 4... Merkelig Weber... ser jo nesten ut som en DAT... dvs turbogasser...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den braketten.. Men fikk den ikke til å funke liksom.. Er ei sånn rund kule på den, men den ville ikke innpå gasswire-enden. Derfor tok jeg den vekk.

 

Ang gasseren har jeg ikke anelse om hvilken gasser det er. Vet bare at det står WEBER på toppen av den enplass..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den DAT'en har en overgang som hører til for at den skal passe til den vanlige wiren. Aner ikke hvordan den er å justere om til NA-gasser,det har jeg aldri prøvd...men det sitter et sånt "enrichment system" i de der mener jeg å huske,og det tilfører ei bøtte suppe...mulig derfor den smeller og dør...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår