K.A. Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Kom over denne. Den ser utrolig bra ut til å være basert på Golf 1 karosseri http://www.wheels24.co.za/Wheels24/News/0,7427,1369-1372_2001752,00.html http://www.cartoday.com/content/news/singlepage.asp?in=8169 Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ojaa! Sveis til noen korte baklamper, swallowtail, vi har Einsah 2006! :P Err'e samme fangeropplegg som på gamle Einseren, eller, at man kan få på små fangere og det er skikkelig frontplate? Duckbill FTW! Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Nettopp fordi den er basert på Einser-karosseri så ser den bra ut: thumb :. Jeg aner ikke hvordan den ser ut under all plasten, men om det er gjort tilsvarende som de gjorde på 88< Cabene da disse fikk Schnellboot-fangeren så har bilen den gamle, gode fasongen under plasten. At fangerinnfestinga skulle være forskjellig kan jeg vanskelig forestille meg, da disse er festa i rammevangene. En strukturell del blir ikke endra helt uten videre. Men baklysa var rett og slett helt forferdelige:eek: . Og det er spesielt å se at man i 2006 fremdeles leverer en bil med R-merke med tromler bak. Mulig dette er apartheid-utgaven..... Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Nettopp fordi den er basert på Einser-karosseri så ser den bra ut: thumb :. ..... :partyon: Jeg aner ikke hvordan den ser ut under all plasten, men om det er gjort tilsvarende som de gjorde på 88< Cabene da disse fikk Schnellboot-fangeren så har bilen den gamle, gode fasongen under plasten. At fangerinnfestinga skulle være forskjellig kan jeg vanskelig forestille meg, da disse er festa i rammevangene. En strukturell del blir ikke endra helt uten videre...... Er vel bare forskjermer støtfangere grill og plasten utvendig som er forskjellig. Men baklysa var rett og slett helt forferdelige:eek: . Og det er spesielt å se at man i 2006 fremdeles leverer en bil med R-merke med tromler bak. Mulig dette er apartheid-utgaven..... Det virker som om R'n bare er et salgstriks her. Selv om den er utstyrt med 122 hp i en 1.8l versjon. Kunne vært morsomt å se på den tekniske dokumentasjon for å sammenligne med en gammal einzer i forhold til godkjenning. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 vil ha slike ruter fremme på min einzer og:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ojaa! Sveis til noen korte baklamper, swallowtail, vi har Einsah 2006! :PErr'e samme fangeropplegg som på gamle Einseren, eller, at man kan få på små fangere og det er skikkelig frontplate? Duckbill FTW! Eirik Så enkelt er det nok ikke.. Om du legger merke til det, så har denne bilen en profil i C-stolpen sanmt at den har hele ruter i fremdørene. Personlig ser synes jeg den ser ut som en krysning av en einser og en Golf to... En ikke helt heldig krysning heller.. Men, smaken er som baken... EDIT: fant denne sammenligningen av fremskjermene også: Frontplata ser nogenlunde lik ut bortsett fra to profiler på hver side Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Frontplata ser nogenlunde lik ut bortsett fra to profiler på hver side Den er også litt mer underbitt enn en vanlig ener, samt at grillen er mer skråstilt. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg