Vakuum Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Ligger vist i familien. men vistnok skal en tremening av meg som bor i surnadal ha tatt 2 plass i NM bilstereo.. Bare lurte på hvis noen har den tittelen og kommre derifra.. eller kjenner en som gjør.. si ifra :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 <-- bor i surnadal... "kjenner" de fleste i bilstereo-"miljøet"....så,vet nok hvem han tremenningen din er...hvis du har et navn på han ;) men,hva var det du lurte på,egentlig? :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 nei bare lurte på om han var "her" eller noe slikt.. har ikke så god kontakt med familien der.. Hvis du vet hvor "skei" er eller hva faen det heter.. han bor rett ved der.. tror han het per egil eller noe slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Per Egil kjenner jeg godt ja :) har gått i klassen hans i 3 år,og parallellklasse i 9 år. Han er faktisk tremenningen min også :D:D (eller no sånn) men,han er nok ikke på forumet nei... tror ikke han driver så mye med data. Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Alle i den dalen er i slekt da :p Gidder du hilse så mye fra Tore Lervik.. :) og ps: husker du den svarte 240 han "var med på" for ca 3 år siden? Den var så senka at den fungerte som snøplog da vinteren kom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Kontakt Tore på sporet! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Å hold kjeft a :p jeg hater den homoen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by Vakuum Å hold kjeft a :p jeg hater den homoen.. hehe.. sorry.. ikke vær så hårsår nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 neida.. har kraftig hår :p Har bare hørt "tore på sporet" siden 1 klasse på barneskolen? og man kan si at samma vitsen 10 000 ganger ikke er like fun.. men seff.. du hadde et poeng :p men jeg trengte ikke hjelp denne gangen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by Vakuum Har bare hørt "tore på sporet" siden 1 klasse på barneskolen? og man kan si at samma vitsen 10 000 ganger ikke er like fun.. Oki. I didn`t know. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Tomas på sporet :D:D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg