Gå til innhold

Russer hardt skadet etter Ferrari Enzo kræsj

Ranger emnet

Kverna

Anbefalte innlegg

sånne biler er til for og brukes, og uansett om dere liker det eller ikkje så kommer sånne biler til og bli knust evig langt fram i tiden, dere reagerer ikke når en vanlig person bil blir knust fordi en fyr har kjørt litt svin, men når det er et egg eller en enzo så er det plutselig gale? snakk om dobbeltmoral

Mvh Audi-Rong

-Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne biler er til for og brukes, og uansett om dere liker det eller ikkje så kommer sånne biler til og bli knust evig langt fram i tiden, dere reagerer ikke når en vanlig person bil blir knust fordi en fyr har kjørt litt svin, men når det er et egg eller en enzo så er det plutselig gale? snakk om dobbeltmoral

Jeg reagerer bestandig uansett når folk kjører svin på offentlig vei, og risikerer helsa og livet til uskyldige medtrafikanter.

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo hvordan det går med obligatoriske kjørekurs..sharif på gatebil *host* :D

Nå er det forskjell på bane og offentlig vei da..

1. En bane er laget for mere fart i svinger etc

2. Det er tryggere å kjøre ut på en bane

Ett kjørekurs hjelper nok, men vis du satser endel når du kjører på bane og du har da over 800 (husker ikke hvor mye det er i den koenings greia), men 800+ hk så er det lett å kjøre ut;)

Slike biler som det her skal ikke brukes maks på vanlig vei...!!!

Men for all del, hadde vel kjørt litt hardt selv:driving

Som regel alle som kjører ut har seg selv å takke!! Jeg å:D

Ønsker meg en ny bil jeg (a)

Lenke til kommentar
Del på andre sider