tutigard Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Tenkte jeg skulle selge min forsterker nå, siden jeg har kjøpt ny. Hva tror dere jeg kan få for en kicker kx550.2, nesten ubrukt? Det vises ikke at den er brukt en gang. (maks 2-3timer). Kan også selge et dy9412 element, brukt like lenge, pris kan jeg få for dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Om det er strøkent vil jeg tro du kan få 50-60 % av nypris, og om det følger med kvittering. Til syvende og sist er det uansett verdt så mye en kjøper vil gi for det, uansett om det er 30 eller 80 % :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Fått bud på 4500 nå, men vil vente litt vist noen vil by høyere. Har orginal innpakning, kvitteringer og alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 legg den til salgs på forumet hvis du ikke allerede har gjort det så ser du fort hva du kan få for den :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg