Gå til innhold

1986 MK2`r GTI lyst skinn, el luke, 15000kr..

Ranger emnet


AlmRacing

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den er IKKE strøken!!!!!!! jeg har vært å sett på den.... annonsen virka lovende..... MEN..... Interiøret er NESTEN pent.... uff og uff... ble skuffa når jeg så på den.... gjennomrust i gulv og diverse andre steder... motor rommet så ut som et Helvete.... rust og dritt.... har ikke vært vedlikeholdt for 5øre....

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er IKKE strøken!!!!!!! jeg har vært å sett på den.... annonsen virka lovende..... MEN..... Interiøret er NESTEN pent.... uff og uff... ble skuffa når jeg så på den.... gjennomrust i gulv og diverse andre steder... motor rommet så ut som et Helvete.... rust og dritt.... har ikke vært vedlikeholdt for 5øre....

 

Okei... :(

Derfor han selger den så biilig ja... :(

Godt du sa i fra da ;)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å ha kjøpt bilen for 5 laken må da være et bra kjøp! selv om karosset er rustent er det jo skinninteriør osv. Perfekt delebil til et prosjekt! Skinn og alt annet av deler, og levere resten til hugger'n. Gerantert tjent opp igjen!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å ha kjøpt bilen for 5 laken må da være et bra kjøp! selv om karosset er rustent er det jo skinninteriør osv. Perfekt delebil til et prosjekt! Skinn og alt annet av deler, og levere resten til hugger'n. Gerantert tjent opp igjen!

Helt klart! Men blir feil å legge den ut til 15.000,- etterpå..:asshole: Noe den heller ikke er verdt trur jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår