Ostby Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Ser veldig bra ut det der da, men klarer du å lese av trykket når man kjører eller må co-drivern gjøre det for deg? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Ser veldig bra ut det der da, men klarer du å lese av trykket når man kjører eller må co-drivern gjøre det for deg? Jeg syns det gikk helt greit å lese det av selv, men det er jo klart at måleren er jo ganske liten og den sitter jo ikke veldig bra til, men hvor ofte trenger man egentlig å se hvor mye trykk man har. Fungerer vel mer som en trygghet, samt at man lettere finner ut hvis man har lekkasje eller lignende. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Så sant, jeg går for den der jeg, så veldig bra ut også. Matchet lysene i målerne resten av lysene i bilen eller? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Så sant, jeg går for den der jeg, så veldig bra ut også. Matchet lysene i målerne resten av lysene i bilen eller? Ja, jeg mener bestemt det. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Knall! Da hørte jeg med kollevold og den kosta ca 6000, men den er jo en ferdig "boks" som man setter inn under cdspillern. Er akkurat det jeg er ute etter. Men prisen er jo litt drøy, så jeg får ta det til våren eller ønske meg det til jul :) Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heo1977 Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 heheh 6000 var jo faktisk mer enn selv jeg trodde. ;) Siter '00 Mitsubishi Lancer Evolution 6 TME Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 De instrumentene fra Ralliart koster rett over 6000.-. syke ting. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 De instrumentene fra Ralliart koster rett over 6000.-. syke ting. Jepp men når de er det eneste som faller i smak så har jeg ikke noe valg :) Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 De instrumentene passer perfekt i bilen.Funker veldig godt og er nøyaktige. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagaanders Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jobber på Motorforum, og vi skaffer turbotrykkmåler, oljetrykk, å en ting til som jeg ikke husker. Skal faktisk montere slik i en evo 9, nå snart :ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jobber på Motorforum, og vi skaffer turbotrykkmåler, oljetrykk, å en ting til som jeg ikke husker. Skal faktisk montere slik i en evo 9, nå snart :ass: Vet du hva MotorForum tar for instrumentene med fittingkit og festeplate? Evt montering hadde også vært fint å vite. Skal ha dette i min straks. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hvis det er noen som vet hvor man får tak i de rallyart målerne så hadde jeg blitt evig takknemlig. Kollevold fikk ikke tak i dem mer, og jeg har søk som en gal på nettet. Kanskje det Defi DIN triple gauge settet er like bra? det ligner jo veldig. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hvis det er noen som vet hvor man får tak i de rallyart målerne så hadde jeg blitt evig takknemlig. Kollevold fikk ikke tak i dem mer, og jeg har søk som en gal på nettet. Kanskje det Defi DIN triple gauge settet er like bra? det ligner jo veldig. Hva med å høre direkte med Ralliart i UK? Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hva med å høre direkte med Ralliart i UK? Ja jeg har sendt mail til både Ralliart UK og tyskland og andre steder. Ralliart uk og tyskland har ikke svart og de andre kom med helt syke priser, over 1000 pund. Det er disse eller de som er postet tidligere i tråden jeg er ute etter. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Ja jeg har sendt mail til både Ralliart UK og tyskland og andre steder. Ralliart uk og tyskland har ikke svart og de andre kom med helt syke priser, over 1000 pund. Det er disse eller de som er postet tidligere i tråden jeg er ute etter. Fine de du har bilde av der også og de har en fordel med at turbotrykksmåleren går til 2,0 mot bare 1,5 på de som jeg postet bilde av tidligere. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg