Gå til innhold

Spiritus Sancti: Bmw e36, The Black Pearl.

Ranger emnet

Spiritus Sancti

Burde jeg fjerne BMW embleme?  

41 stemmer

1. 1. Burde jeg fjerne BMW embleme?

• Ja, og det fort som svindt!
      19
    • Nei, lenge leve hvite og blå bmw emblemer!
      22

Anbefalte innlegg

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

WTF??? :puke: :deng

Tja, det kan da ikke være noen annen grunn til å slenge store spoilere og bakrutesenkere fra Rieger på en E36, en bil som originalt er pen nok. En M-fanger holder vel fint hvis man ikke skal leke DTM? Etter min mening, selvsagt.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan da ikke være noen annen grunn til å slenge store spoilere og bakrutesenkere fra Rieger på en E36, en bil som originalt er pen nok. En M-fanger holder vel fint hvis man ikke skal leke DTM? Etter min mening, selvsagt.

Eirik

Ja greit nok det er din mening men å sitte å være spydig sarkastisk syns jeg du godt kan holde deg for go for. E36 med ulakkerte plastfangere og plåtfelger ser ikke akkurat bra ut og det er vel egentli opp til trådstarter hvordan han vil ha bilen sin. konstruktiv kritikk er tingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja greit nok det er din mening men å sitte å være spydig sarkastisk syns jeg du godt kan holde deg for go for. E36 med ulakkerte plastfangere og plåtfelger ser ikke akkurat bra ut og det er vel egentli opp til trådstarter hvordan han vil ha bilen sin. konstruktiv kritikk er tingen :)

Hvis man leser mellom linjene ser du at det faktisk er noen råd slik jeg ville gjort det der ;)

Skal du ha BMW merke bak?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bygger bilen akkurat som JEG vil, så det så;)

Det er korrekt innstilling, såfremt man vet når stoppe.

Og nei, jeg skal ikke ha BMW merke bak.

Ah, så slik ut på modden din. Da skulle jeg foreslått et sort/hvitt BMW-merke bak, i motsetning til de vanlige, kjedelige blå/hvite, eller full clean. Hvis du hadde lyst til å gjøre noe litt annerledes, altså ;)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste suben er bare til å ta ut hele kassa.. Hadde bare ikke noe å gjøre:D

Men jeg skal kjøpe en RF til. Får se om jeg dropper det da;) Blei liksom så tomt i bagasjen uten den.. Hehe

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i utlandet ei uke nå, så har ikke fått gjort noe på ei stund..

Men fikk vinga rett før jeg dro da. Men tror dere faen ikke dritten var til coupe da? Så den var en 1cm for kort:D Da er det bare til å få kappa den opp å støpe litt glassfiber;)

Photo-0426.jpg

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider