Gå til innhold

Spiritus Sancti: Bmw e36, The Black Pearl.

Ranger emnet

Spiritus Sancti

Burde jeg fjerne BMW embleme?  

41 stemmer

1. 1. Burde jeg fjerne BMW embleme?

• Ja, og det fort som svindt!
      19
    • Nei, lenge leve hvite og blå bmw emblemer!
      22

Anbefalte innlegg

Skal prøve å komme med noen innspill her uten å bruke utropstegn eller direkte personangrep. Det er ting som absolutt ikke hører hjemme på et offentlig forum..

Jeg skjønner godt at folk er negative til denne bilen, når det gjelder bmw eiere så er de tilnærmet de største original polizei når det gjelder utseende på bilen. Når man da våger å gjøre noe anderledes så blir man arrestert med engang. Tror meg, jeg opplevde akkurat det samme når jeg kasta plast på min E30, 320i for noen år siden.

Jeg er ikke noen merke avhengig person, har hatt det meste. Jeg er ingen original polizei og synes det er bra når folk tørr å gjøre noe eget. E36 med M3 look har vi sett før, så altfor mange ganger.

Når det gjelder bilen din er det noen design og fargemessige "feil" sett ut fra et nøytralt synspunkt. Jeg tenker da hovedsakelig på to ting. Baklyktene dine er røde på en lilla bil, spørr hvemsomhelst som har utdanning innen design eller farge og de kan fortelle deg at disse to fargene ikke passer godt sammen. jeg ville brukt noen originale mørke M3 lamper. Det andre som er "feil" på denne bilen er Böserblicken din, den krasjer fullstendig med bilens ellers firkanta former. Hvem som helst som har studert form og sammengheng kan fortelle deg dette. Jeg ville nok ha fått tak i et nytt panser, lakkert det og heller montert øyelokk fra feks rieger eller lignende.

Ellers så trenger den senk og leppe under fanger, men det er allerede planlagt ser jeg og det er bra, jeg ville også vurdert soting av ruter.

Lakk, bredding og vinge funker bra sammen og jeg ser ingen grunn til å endre på dette. :)

Kul bil! Lykke til videre med den.. :)

Badboy'n er jo like "firkanta" som resten av bilen, iom at det kun er brukt rette plater. Panseret blir som det er. Syntes det er rått!:)

40/40 senk er handla inn, men ikke montert.. Leppa er montert for noen mnd siden, men venter med bilde fram til den er senka.

Og som sagt ca 10 ganger tidligere, så skal det andre baklykter på bilen også.

Ellers takk for kritikk.

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

halla, grattis med lappen.

Blir det noe greie på bilen? har enda ikke sett den rundt i byen?

Takk=)

Bilen er på verksted:fucku: Finner ikke ut av hva som er gærnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!.. Da vet jeg å holde meg unna veiene i nærheten av larvik på kveldstid når du skal ut å råne med knallerten din....

Eller kanskje man skulle tatt en tur alikevel for å jage deg oppi litt fart på veien så du ryker lappen så blir det fredlig igjen..... hmpf..

Du er tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske kul bil,bra jobbet.Noe småplukk er det jo,sånn er det på alle biler som blir bygd om,og jeg trenger vel ikke å fortelle deg noe alle andre har gjort,at det er noe småplukk og dårlig motorvalg.Men jeg syns du har gjort det bra.

Og til deg Sugekopp,du oppfører deg som en jævla drittunge.Har du noe imot tråden her,så fuck you.Bare ligg unna tråden her.Blir så irritert over sånne folk som deg,som hakker på andre sine prosjekter..Arrrgggg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

sorry, men jeg må slenge meg på!

Sveise grill til panser er jeg fan av, kommer til og gjøre det selv hvis jeg får meg bmw.

Skjermene forran ser bra ut, bak så er det vel en smule mye sparkel?

Men sånn generelt, så har du mekka deg en orginal kebbab-tralle.

E36 318-325 er for vanlig, m3 kit er oppbrukt, skal man bygge e36, så bør du gjøre noe ingen har gjort før.

Over til robert så er han ikke norsk. men han er nå fortsatt den råeste utlendingen som går på 2 bein! og han kjører nok meget mye bedre en mesteparten av folka som er på forumet her. og det er vel kjøringa som teller, ikke hvordan bilen ser ut?

Men keep it up spiritus! Ville lakka bilen hvit med litt dekaler osv. mørke bmw er det for mye av! er nok av det her i oslo!

Men fortsatt så er det bra arbeid, og du bør være stolt over arbeidet ditt og prestasjonen. det er nok ikke mange på din alder som gjør det du gjør. Selv om det meste du har gjort er oppbrukt. så teller arbeidet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, men jeg må slenge meg på!

Sveise grill til panser er jeg fan av, kommer til og gjøre det selv hvis jeg får meg bmw.

Skjermene forran ser bra ut, bak så er det vel en smule mye sparkel?

Men sånn generelt, så har du mekka deg en orginal kebbab-tralle.

E36 318-325 er for vanlig, m3 kit er oppbrukt, skal man bygge e36, så bør du gjøre noe ingen har gjort før.

Over til robert så er han ikke norsk. men han er nå fortsatt den råeste utlendingen som går på 2 bein! og han kjører nok meget mye bedre en mesteparten av folka som er på forumet her. og det er vel kjøringa som teller, ikke hvordan bilen ser ut?

Men keep it up spiritus! Ville lakka bilen hvit med litt dekaler osv. mørke bmw er det for mye av! er nok av det her i oslo!

Men fortsatt så er det bra arbeid, og du bør være stolt over arbeidet ditt og prestasjonen. det er nok ikke mange på din alder som gjør det du gjør. Selv om det meste du har gjort er oppbrukt. så teller arbeidet!

jah her har vi en diskusjon in the making.. så jeg sier bare at det er din mening å siden du bare er en person av 4.000.000 her i norge så skal jeg la det gå.

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider