Gå til innhold

Spiritus Sancti: Bmw e36, The Black Pearl.

Ranger emnet

Spiritus Sancti

Burde jeg fjerne BMW embleme?  

41 stemmer

1. 1. Burde jeg fjerne BMW embleme?

• Ja, og det fort som svindt!
      19
    • Nei, lenge leve hvite og blå bmw emblemer!
      22

Anbefalte innlegg

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir sikkert bra dette :) Men skjønner ikke helt tingen med short-shift i en 318..:cocain:

Edit: Selv liker jeg veldig godt M-tech stylingen :smilbmw: Så dette ser lovendes ut!

Takk takk, Jeg fikk bare det for meg, at jeg skulle kjøpe shortshift. Og det angrer jeg ikke på, er jo mye deiligere å kjøre:hondakick

M-tech stylinga er fin den:yodude:

hvorfor er det så mange som gjør så utolig mye med sedan..

feter og heller bruke et par ekstra kroner også kjøpe en cupê istede.. (ikke at jeg har noe imot sedan men liker bare cupê bedre.)

men bilen blir drit fet stå på....

:thumb: smilbmw:

Personlig syntes jeg også coupe er råest, men jeg ville ha litt bedre plass i første bilen min. Jeg får jo ikke allverden med bagasje i bagasjerommet:D

Takk for alle komentarer;)

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke noe serlig bedre plass i sedan er bare det at du har letter tilgang til plassen... men sånn til å frakte ting i bilen er nesten cupê bedre siden den har nedfellbart baksete.. men dama klager godt på cupê'en hu er SÅÅÅ lei å måtte gå ut av bilen fordi noen skal inn... så skjønner det litt...

men går ikke 318is motoren rett oppi.. da har du plutselig litt mere å styre med ;) hehe

:thumb

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, blir snekker om noen måneder, så da kommer det vel sikkert noen kroner i kassa.. kan jo alltids slenge nedi en 328 eller no..;)

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider