xos Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Vinduet mitt går ned :D jippi..... men ikke opp uten hjelp. har tatt av veggen på innsida av døra. Det viser seg at det er en liten plastbrakett som er festet til vaieren som løfter viduet, denne er ødelagt så vinduet drar skjevt opp. jeg gidder nemlig ikke kjøpe hele settet nytt. ????? er en grønn plastbrakektt tror dette er generellt problem. HJEEEELP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 bilde? Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 smør me fett, bruka å verte treigt Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xos Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 er ikke treig. den delen som fester vaieren til braketten er knekt. så jeg må ha ny ! bildet av problemet kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Gå på møller og spørr. Noen ting er billigere enn du tror.. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Samma skjedde med min a3, bare stripsa sammen faen skapet jeg.. funka som smurt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Har samme problemet på min. Passasjervinduet vil ikke opp igjen. Skal vel være greit å fikse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 ...og samme problem har jeg på sjåförsia. Albjerk skulle ha meg til å kjöpe hele mekanismen men det er ikke aktuelt.. Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xos Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 jeg får sjekke det opp litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 samme problemet på min også, må kjøpe hele vindusheveren ny, den lille plast delen finnes ikke løst. Har kjøpt den ny men ikke fått skiftet den enda... har kanskje en sånn plastdel til overs... hvis noen trenger... som det ser ut som at noen gjør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Har vi et typisk problem med A3, eller bare virker det sånn?:P *sitter å venter i spenning på at vindusheisen min skal gå til pokkers* Er det ikke mulig å lage denne delen selv, eller er det sånn avanserte greier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Har vi et typisk problem med A3, eller bare virker det sånn?:P*sitter å venter i spenning på at vindusheisen min skal gå til pokkers* Er det ikke mulig å lage denne delen selv, eller er det sånn avanserte greier? Du er ikke den eneste som venter..... hehe... tror ikke det tar lang tid før passasjervinduet mitt ryker... Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 samme problemet på min også, må kjøpe hele vindusheveren ny, den lille plast delen finnes ikke løst. Har kjøpt den ny men ikke fått skiftet den enda... har kanskje en sånn plastdel til overs... hvis noen trenger... som det ser ut som at noen gjør... Skrik ut hvis du finner ut at du har... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xos Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 får kjøpt plastdelen løst jo. koster hele 35,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 3 år gammel post. Han har nok fått fikset dette til nå... Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg