ejhoi Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 35 kr? Kjøpt hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xos Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 (endret) Jeg spurte på delelageret hos min lokale vw/audi forhandleren etter denne delen til vindusheisen. Hadde delen med bort til de, han nissen som satt der skjønte ingenting og sa jeg måtte kjøpe hele sulamitten med heis og alt ting, NEKT. ringte så til möller i Larvik, han typa der hadde tilgang til delelageret hos min lokale forhandler via pc. Fant varenummeret på delen til meg. Tok med meg varenummeret bort og samme nissen blei vel litt paff når delen han påsto ikke fantes lå 2meter unna han. Endret Mars 18, 2009 av xos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xos Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 3 år gammel post. Han har nok fått fikset dette til nå... ja vet det, jeg som startet tråden. Men at det er et generelt problem på noen modeller forsvinner vel ikke selv om det er 3 år siden. ville bare nevne at den er mulig og få tak i. Mange som sier at du må kjøpe hele mekanismen hvis du går og spør etter den spesifikke delen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg