Gå til innhold

16vT

Ranger emnet


AsconaRace

Anbefalte innlegg

Har du orginalt VW-sprut kan du ikke bruke Cossy dyser da disse er lav-ohm og VW bruker høy-ohm. Minimum motstand er rundt 12,5 ohm.

 

Jeg har 8 stykk 440cc dyser liggende. Med 3,5 bar fpr tilsvarer det ca 475cc ved 3 bar. Dette holder til rundt 320 hk

 

Husk at software i hjernen må endres for å få riktig bensinmengde når du endrer dysestørrelse og/eller bensintrykk

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du orginalt VW-sprut kan du ikke bruke Cossy dyser da disse er lav-ohm og VW bruker høy-ohm. Minimum motstand er rundt 12,5 ohm.

 

Jeg har 8 stykk 440cc dyser liggende. Med 3,5 bar fpr tilsvarer det ca 475cc ved 3 bar. Dette holder til rundt 320 hk

 

Husk at software i hjernen må endres for å få riktig bensinmengde når du endrer dysestørrelse og/eller bensintrykk

 

okey okey! Vell selgeren av bilen min sa det stod grønne cosworth dyser på bilen nå :S og digifant sprut!

1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk

2000 Honda CBR900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey okey! Vell selgeren av bilen min sa det stod grønne cosworth dyser på bilen nå :S og digifant sprut!

 

Sjekk Bosch nummeret på dem, så skal jeg undersøke hva slags dyser det er for deg. PM kommer her eller på VACN i løpet av dagen ;)

 

Er det Cosworth dyser kan du ha ødelagt hjernen. IKKe kjør med bilen før du har sjekket dette

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Bosch nummeret på dem, så skal jeg undersøke hva slags dyser det er for deg. PM kommer her eller på VACN i løpet av dagen ;)

 

Er det Cosworth dyser kan du ha ødelagt hjernen. IKKe kjør med bilen før du har sjekket dette

 

ok er det skadelig? var tenkt å måle ohmen på dysene etterpå

1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk

2000 Honda CBR900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår