Gå til innhold

Dyser

Ranger emnet


AsconaRace

Anbefalte innlegg

440ccm er anbefalt for 300hk i motoren din.

Bytter du dyser, så må du bytte chip også.

Du kan maks kjøre 1.25 bar ladetrykk på map sensoren du har i hjernen din, da det er en 200Kpa sensor. Må sette i en 250kpa fra S4.

 

Jeg har chip,dyser og kan lodde i map sensor for deg om du vil.

Mulig jeg har en map sensor liggende også om du vil opp i mere trykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

440ccm er anbefalt for 300hk i motoren din.

Bytter du dyser, så må du bytte chip også.

Du kan maks kjøre 1.25 bar ladetrykk på map sensoren du har i hjernen din, da det er en 200Kpa sensor. Må sette i en 250kpa fra S4.

 

Jeg har chip,dyser og kan lodde i map sensor for deg om du vil.

Mulig jeg har en map sensor liggende også om du vil opp i mere trykk.

 

Hvor høyt trykk kan 250kpa takle da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høyt trykk kan 250kpa takle da ?

 

Litt over 1,5 bar, antagelig 1,65-1,7 bar et sted. En må nesten prøve seg frem da du må mappe stedet for feks 1,5 bar i tabellen til feks 1,7 bar da. Når du havener i mellom nest siste punktet i mappen, vil hjernen interpolere, dvs regene ut en gjennomsnittsverdi. Hvor bra dette blir med et stort hopp vil variere fra motor til motor. Hvis du mapper for 1,7 bar vil hoppet bli fra 1,34375 bar til 1,7 bar. Det er ganske mye som kan endre seg på dette hoppet......

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

250 mbar sensoren til Bosch har gått ut, så det er best å prøve på ebay. Disse sitter i feks Audi S2/S4/S6 og enkelte TDI modeller.

 

Ikke noe vits å kjøre høyere trykk enn den orginale klarer hvis du fortsatt har orginal Corrado intercooler

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

250 mbar sensoren til Bosch har gått ut, så det er best å prøve på ebay. Disse sitter i feks Audi S2/S4/S6 og enkelte TDI modeller.

 

Ikke noe vits å kjøre høyere trykk enn den orginale klarer hvis du fortsatt har orginal Corrado intercooler

 

hvor ligger denne sensoren ?

1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk

2000 Honda CBR900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe prob å få tak i bedre map sensor som funker. Bare å lodde inn, men du trenger ny chip for den nye map kurven til sensoren.

 

Om du ikke vil lodde i ecu'en din så bare send den til meg så kan jeg sette i en 3 bar map sensor.

Kan få den mappet også men da må du ha bredbånds lambda, eller låne meg bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår