Kong-Erik J Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Litt sånn inspirert av div tv'show og egen fantasi lurer jeg på hva er drømmebilen din og hva ville du gjort får å få den? Hvor langt ville du vært villig til å gå får å eie bilen som ligger ditt hjerte nærmest? Kom igjen nå folkens og bruk fantasien. Hvor autofil er du egentlig? Ville du gått fra kona? Ofret ett par fingere eller tær? Ville du latt en neger på 200kg knula deg i ræva for å få bilen? Så igjen. Hva ville du ofret og hvor langt ville du vært villig til å gå? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Er nok bare fornuftig autofil jeg.. Ville nok ikke ofret mye for skylinen. Heller 2millioner i hus lån enn 1 million i bil lån. Men vinner jeg 1 million i Lotto er det ikke tvil hva pengene ville gått til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Kunne faktisk ofret et par fingre og noen tær for en Audi S1. Men det er desverre ikke noen S1 eiere som har sagt seg villig til å bytte bilen sin i fingrene mine enda:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Vel... Hva jeg ville gjort/ofret... Da sier jeg en ting: Du der ute som eier en Ferrari F40 eller en Enzo, hva vil du at jeg skal gjøre/ofre for at jeg skal få din F40 eller Enzo? :D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Tja... De fleste ville vel satt seg godt i gjeld for å få drømmebilen, det har jeg gjort! ;) Nå har jeg jo da en relativt realistisk drømmebil, så det er jo bra! :D Jeg hadde slutta med bf.net dersom jeg fikk drømmebilen gratis, og DET er litt av en ofring! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 For en 79 Aston Martin V8 Vantage kunne jeg gjerne reist med undergrunnen i London i ett helt år, fire ganger om dagen, med fire bytter hver gang. Med en enorm koffert. Jeg er even tilbøyelig til å bo på hotellet Marble Arch Inn i perioden. Og for de som ikke har prøvd overnevnte, det er faktisk helt utrolig jævlig. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 jeg har den allerede :D men om jeg ikke hadde, så ville jeg sikkert ha gitt vekk bestevennen min som er slamp alikevel, så store tapet blir det i teorien ikke... *giggle* Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Tja, jeg hadde jobbet hver dag i en god periode iallfall. Alt kan kjøpes for penger vet dere... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 hadde ikke ofret verken fingrer eller tær for en bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jeg ville solgt min dårligste kompis på finn.no! Hadde ikke fått mye for han, men nok til et sett nye felger på bilen jeg har.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hmm, hadde ofra sierran, men der går grensa :P Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jeg hadde vel prøvd å jobbe og sette meg litt i gjeld tenker jeg. Hadde ikke villet ofre hverken kroppsdeler eller noe annet. Kunne ofret en hel flokk med venner, men det er 2-3 spesielle jeg absolutt ikke kunne ofret. Men, kunne ofret langt mere for de 3 vennene enn for en bil. Nå kan vi begynne å snakke kroppsdeler og andre tvilsomme foretak her. Gode venner/veninder, gleder meg mer enn drømmebilen ville gjort. Drømmebilen må være en BMW M5 e39 5.0 V8. Turbomatet med 19-20" AC-schnitserfelger, sølvfarget, veldig diskret styling, men superstivt understell, som det går an å kjøre grisefort med. Kunne tenkte meg sånn 700-800hk, et lastebillass med dekk, dekkomleggingsmaskin, og et helt lager fullt av differensialer. Det må ha vært noe det. Men, hadde ikke ville byttet den bilen mot de aller nermeste vennene mine. Det hadde jeg faktisk ikke ville gjort, tro det eller ei. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hmm... Kunne vel faktisk blitt tatt av en neger for Porsche 959 eller Wiegert Vector w8..... Nå ble jeg sjokkert over meg selv her..... Edit: Ved nærmere ettertanke, næhhh... Eller.. Hmm.. Faen... 959 er drømmebilen da :chicken: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 villig til å ofre blod, svette, tårer og lange dager med studier og har jobbing i noen år for å ha M3`en min innen 7år.. Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Skulle ihvertfall gjort mye dumt.. Kanskje David Toska var på jakt etter drømmebilen? *tjehe* Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg