Erik Braseth Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Er det ikke tv2 som har et program der venner eller kjæreste/samboer/ektefelle gjør ting de ikke tørs for at noen skal få oppfyllt sitt ønske? Liker den varianten bedre, får hele tiden høre at dama "vil gjøre alt for meg", så jeg får vel bare melde oss på og ønske meg en førstegenerasjons firehawk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 kunne kappet av meg et par tær for en ascona 400... sikkert værre jeg kunne gjort for det.... drømmebilen uten tvil... kunne nok gjort det samme for volvo 242gr.a,omega lotus,manta 400..... og selvfølgelig gjort det samme for noen sånne fleremillionerbiler og så solgt dem å skaffa meg en av de jeg nevnte:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jeg kunne lett blitt omskjært for å få drømmebilen med tilbehør i garasjen(+ forsikring) Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Tja, jeg hadde jobbet hver dag i en god periode iallfall.Alt kan kjøpes for penger vet dere... Amen! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Ville du latt en neger på 200kg knula deg i ræva for å få bilen? haha :D Skjer ikke.. Men kunne nok spikra loffen til leggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Selge sin jomfrudom på eBay må da være en god ofring for å få råd til drømmebilen? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Skulle gladelig lånt bort mora mi et helt år om jeg kunne fått en fabrikkny 2'er Golf akkurat sånn jeg ville hatt den. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Skulle gladelig lånt bort mora mi et helt år om jeg kunne fått en fabrikkny 2'er Golf akkurat sånn jeg ville hatt den. Hver sin lyst :klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 jeg har den allerede :D men om jeg ikke hadde, så ville jeg sikkert ha gitt vekk bestevennen min som er slamp alikevel, så store tapet blir det i teorien ikke... *giggle* Hmmm... Vegrimm? Eller har du flere?:omfg Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Tja...min lilletå mot en ny Maserati Quattroporte eller en Pagani Zonda, noen eksentriske italofile som vil bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg