Gå til innhold

Montering av frontsett i bilen min

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

Hei. Har en Lexus IS 200 og har lyst til å montere et 3-veis frontsett i bilen. Som kjent er dette lettere sagt enn gjort, derfor tror jeg at jeg må ty til eksperthjelp. Noen som har god peiling på montering / modifisering som har lyst til å påta seg dette oppdraget? Jeg holder til i Vestfold, men bilen har 4 hjul og motor, så jeg kommer meg litt rundtomkring. Setter pris på alle tilbakemeldinger eller tips, kanskje noen vet hvor jeg får kjøpt ferdige "kickpanels" til bilen min?

Settet er et Focal 165K3P, det bygger relativt dypt, folkens.... :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten: Jeg har sett at du har peiling på dette, hvor mye skal du ha for å montere settet? ;) Frekt forsøk, men verdt det! :)

Peiling? Hvor?

Er bare på hobby stadiet enda dessverre. Skal du ha noen tips ang montering så ta kontakt med f.eks http://www.audio-art.no eller http://www.autod.no :) Hvis du hadde meld deg på gjør-det-selv kveld så kunne du også fått noen tips ang montering uansett :) (men det er ikke saging osv der da)

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. Hobby stadiet er LANGT forbi det jeg er på av nivå når det gjelder custom-kasser. Er utrolig hvor mye man klarer selv. Jaja, si ifra om du har mulighet å hjelpe til et par kvelder ei uke. Jeg betaler selvsagt!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. Hobby stadiet er LANGT forbi det jeg er på av nivå når det gjelder custom-kasser. Er utrolig hvor mye man klarer selv. Jaja, si ifra om du har mulighet å hjelpe til et par kvelder ei uke. Jeg betaler selvsagt!

Jeg har ikke kasser på min i Audi som jeg felte ned. Vakke plass pga alle varmekanaler

Jeg å Typhoon kan hjelpe deg hvis du kommer til Drammen fredag

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider