shibbyvolvo Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 er jo en del M-merker på bila i Oslo iallefall.. så en 3-serie med M på venstresiden bak, og 316 på andre siden. lo godt da:p så forresten en corolla med supra-merke på dag:P Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 grow up! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 bare til opplysning så er det ikke jeg som har søtte M3 emblemet på Ole. =O Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 bare til opplysning så er det ikke jeg som har søtte M3 emblemet på Ole. =O haha... ikke det nei!:p reiv det av før jeg hadde komme halveis jeg ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Synes M merke er pent jeg:) Men man trenger jo ikke å klæsse det på overalt, M-merket på sidelistene er jo ikke så ille. Men å feste det på karosseriet er ikke pent. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Synes M merke er pent jeg:) Men man trenger jo ikke å klæsse det på overalt, M-merket på sidelistene er jo ikke så ille. Men å feste det på karosseriet er ikke pent. Det er fint på sidelistene og på rattet.. men ikke girkula, inngangslista, på streamer i frontruta, matter, grillen og kofferten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Et eventuelt M3 badge merke bak SKAL settes på høyre side. Står det noe annet sted så er det garantert ettermontert. For en BMW entusiast tar det nøyaktig 1,71sek å avsløre en fake ///M bil. "320iM" Står for 320i med M-tech pakke. Så det er ikke noe "fake" :) Jeg skal selv bygge 325iM om ikke lenge, med M-tech pakke. Ikkeno fake. M-tech er M-tech, M3 er M3. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Det er fint på sidelistene og på rattet.. men ikke girkula, inngangslista, på streamer i frontruta, matter, grillen og kofferten.. Jo man må jo ha M-girkula med lys!:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Mens vi snakker om M emblemer osv ;) bilde tatt innafra nye bmw'n min i dag... Tror jeg kan telle meg til 8 M emblemer innvendig nå. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 For en som har peiling på bmw ser fort at det er en m-tech bil eller ikke. Men dem som kjører A4 1.8t chipet trur nok dem har en RS bil ja. RS fanger hit og pine og merker. Det er jo bare en 1.8 med turbo og dem har godt over 200hk vist dem hiver en chip på den TRUR dem. Sånn tenker noen av dem som har bmw også at dem får over 200hk bare med en chip,eksos trim og luftfilter også hiver dem på en M merke så går den bedre. Siter ( )Bmw E30 AC S3 (Prosjekt bil) (X)Chevrolet Astro 4.3i varebil (SOLGT) ( )Ford Sierra 2.0i OHC (Delebil) (X)Ford Sierra 2.0L Stasjonsvogn (Full coswort styling) (SOLGT) (X)Opel Ascona C 1.3i (bygget om til Ascona 2.0i) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg har M-tech merke på gulvmattene mine, og på rattet mitt siden det er ett M-tech ratt.. ellers er det lite M-tech merker hos meg.. Derimot har jeg mye M-stasj montert, siden det er det som ser best ut! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg har vel 5?hehe...alle diskret plassert. Mattene syntes jeg bør forbli sorte. Har sidelister, innstegslister, og girkule. men så var det oljepåfyllingslokk, en til i motorrom, nøkkelring og belteputer bak....:wonder: Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg