TurboKnut Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 HELDIGGRISEN !!! Tenk å være 18 å vinne en så fin og rå bil. Gratulerer. Men - medaljen har jo også en bakside... Om man bor der det ikke finnes bane i nærheta, - om går på snekkerlinja og har foreldre som ikke har råd til å sponse mer enn en høvelig hammer, - om man har tenkt å studere juss til året og bo på 5 m2 hybel i Oslo... ...hvordan skal man da ha råd til å drifte en sånn bil??? Og hva når den går i stykker - for den er jo ikke direkte daukjørt... - hvem skal da reparere den? Håper vedkommende som vant bilen har tilgang til alt han trenger og har mulighet til å få brukt bilen til det den er ment som - banebil - DA har han virkelig noe å glede seg til :-) Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 HELDIGGRISEN !!! Tenk å være 18 å vinne en så fin og rå bil. Gratulerer. Men - medaljen har jo også en bakside... Om man bor der det ikke finnes bane i nærheta, - om går på snekkerlinja og har foreldre som ikke har råd til å sponse mer enn en høvelig hammer, - om man har tenkt å studere juss til året og bo på 5 m2 hybel i Oslo... ...hvordan skal man da ha råd til å drifte en sånn bil??? Og hva når den går i stykker - for den er jo ikke direkte daukjørt... - hvem skal da reparere den? Håper vedkommende som vant bilen har tilgang til alt han trenger og har mulighet til å få brukt bilen til det den er ment som - banebil - DA har han virkelig noe å glede seg til :-) Hei. Kan jo ikke være vanskelig å drifte. Bare kjøre Taxi på hvert gatebiltreff, så tjener han jo penger... I tilegg tror jeg han får litt rabatt på biletten når han kommer i porten på gatebil-treffet med den bilen. Og så er det kanskje noen som vil sponse han med dekk, bensin, etc bare for den bilen det er ? mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jeg skal vedde for at om noe ryker, eller at han har problemer med den, så "hjelper" nok Gatebil litt på så han får den på banen. Jaja, fint for han iallfall :) Personlig syns jeg ikke den bilen er så stas... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jeg skal vedde for at om noe ryker, eller at han har problemer med den, så "hjelper" nok Gatebil litt på så han får den på banen. Jaja, fint for han iallfall :) Personlig syns jeg ikke den bilen er så stas... Bra det er flere av oss. Er jo bare en opp jassa og opp hora BMW det ikke er skilt på endang. Hadde jeg fått den så hadde jeg seff ikke lagt meg på ryggen og neltet men er LANGT fra en bil jeg går og drømmer om. Men V12TT'n til E30big derimot er en BMW man kan ha våte drømmer om. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 "Gatebil taxin ble trukket på Norges Varemesse i helgen! Vinneren heter Ørjan Haukeland og kommer fra 5938 Sæbøvågen, som er 50 km utenfor Bergen. Ørjan jobber med motorene på et skip like ved Korea. Han har fått beskjed om at han har vunnet via sine foreldre, men Gatebil har ikke lykkes å få konktakt med han enda. Vi har fått nummeret til båten og prøver i skrivende stund å få kontakt med Ørjan. Loddet som vant: 0172. Vi gratulerer den heldige vinneren!" http://www.gatebil.no/index.php?id=1194&pageid=116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Oppdatering: Gatebil pratet akkurat med Ørjan via satelitt-telefon! Han var kjempeglad for å ha vunnet bilen og gledet seg til å komme hjem! Se intervjuet i Gatebil tv om kort tid! - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders_kvamme Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Naboen som vant den !! Blir artig å sjå kor lang tid før det kommer ny vei opp te huset hans no. :D Trur det kommer til og gå bra gå lenge han har den på bane :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Intervju med vinneren: http://www.gatebil.no/include/gatebiltv.php?vid=14 - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Skal si han hørtes fornøyd ut:wonder: Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Virka ikke så veldig glad akkurat.. hehe Mulig vi tok'n litt på senga da vi ringte.. :) - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Han hørtes dritsur ut men.. heheh... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Tror vel heller at han er litt sjenert kanskje. Eller at de ringte han midt på natta :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 slutt å klag nå folkens, muligens han bare er en mann av få ord...tror ikke han er så sur for å ha vunnet den godbilen for å si det sånn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Sykt fett å vinne den som 18 åring da :) Skilter eller ikke, rå bil ass.. Selvfølgelig skal alle få ha sine meninger om "jazza opp bmw" også videre, men den diskusjonen kan vi vel bare legge død. Blir gøy hvis eieren lager tråd om den her på forumet, hehe :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 tipper det var midt på natta der nede jeg.. heldig er han uansett, sur eller blid Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg