FirstPrice Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hehe, fett som 18åring da.. Slipper å gå til innkjøp av cosworth for å si det mildt :P Men er jo både bra og dårlig med den forpliktelsen da.. 18åring har jo gjerne ikke penger til de små billige delene til den.. Hvis noe faktisk skulle ryke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Han får bilen, og han er heldig.. Hvis noen skal forlange at den skal funke i 36 måneder, ikke bruke opp noen dekk o.l. så har de vell trodd feil.. Jeg er 99% sikker på at de som har laget dette opplegget har planer om å hjelpe til å holde denne bilen levende ;) Får bare håpe sjaføren klarer det samme ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hehe, fett som 18åring da.. Slipper å gå til innkjøp av cosworth for å si det mildt :P Men er jo både bra og dårlig med den forpliktelsen da.. 18åring har jo gjerne ikke penger til de små billige delene til den.. Hvis noe faktisk skulle ryke.. Han er ikke som enhver 18 åring med tanke på inntekter.. Jeg er 27 og er rimelig sikker på at han har minst dobbelt så mye som meg i året. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Fyren som vant bilen bor 8-10 km fra meg ;D En kompis leverer post til han!! Helvete lucky guy! Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Han er ikke som enhver 18 åring med tanke på inntekter..Jeg er 27 og er rimelig sikker på at han har minst dobbelt så mye som meg i året. Hvilken bil har han fra før av da om jeg tør spørre? :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Fyren som vant bilen bor 8-10 km fra meg ;D En kompis leverer post til han!! Helvete lucky guy! Haha :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hvilken bil har han fra før av da om jeg tør spørre? :) Ingen peiling.. ikke sikkert han har bil engang siden han jobber på sjøen... :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 mye vil ha mer dessverre. :( Men uansett, 500 kroner for et lodd der sjansen for å vinne er under 0,1% er ganske drøyt i mine øyne. Men det er mitt syn på saken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Fyren som vant bilen bor 8-10 km fra meg ;D En kompis leverer post til han!! Helvete lucky guy! vi kan vel strekke oss så langt som å si at det var relativt fjernt bekjentskap.. :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 vi kan vel strekke oss så langt som å si at det var relativt fjernt bekjentskap.. :) :ahahahhaha: kan si meg enig der Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Syns gutten er heldig jeg.. Jeg hadde gledelig hatt den i 36mnd uansett:) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hehe:D Ikke kjenner jeg ham, men jeg vet hvor Sæbøvågen er, og det skal bli artig å se denne langs veiene her, med prøveskilt:D Han kommer nok til å eie selecten;) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hehe:D Ikke kjenner jeg ham, men jeg vet hvor Sæbøvågen er, og det skal bli artig å se denne langs veiene her, med prøveskilt:DHan kommer nok til å eie selecten;) du kommer vel til og prøve og flekke han med den råtne audien din du:P hhøhø ja heldig fyr ja! han kommer til og eie sellecten i knarvik:P Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Må få gratulere den heldige vinneren! :spin Hørtest ikke akkurat pigg ut i telefonen den karen men når de ringer på natta er jo ikke det så rart egentlig, samt at satelitt telefon henger gjerne 1sekund eller noe etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 en så sur og utakknemlig person fortjener ikke å vinne en slik bil Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg