Dimmu87 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 då blir det action på eikås til sommaren :D men det forplikta å ha en sånn bil, hadde blitt stressa viss det var meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 De lager sine egne regler :).. Og det er jo egentlig helt greit :) Sett ned turbotrykket, tut og kjør. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calli-Turbo Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Men uansett, 500 kroner for et lodd der sjansen for å vinne er under 0,1% er ganske drøyt i mine øyne. Men det er mitt syn på saken! Regn ut hvor mange kuponger du må levere inn i lotto for å ha o.1% vinnersjanse du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hvorfor drive å klage på 500kr for et lodd? Dere som kjøpte loddene hadde jo en ypperlig mulighet til å vinne en morsom bil. Er jo det samme hvor stor vinnesjansen er. Sjansen for at det blir nettopp deg er jo der fordet selv om sannsynligheten ikke er like stor jo fler som kjøper lodd. Bare det å vite at man kan vinne en bil som er værdt en GOD del penger for bare 500kr må jo være deilig. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 500kr for den bilen der, må vel være årets bilkjøp :D grattis til eiern :D ps: hvis ikke du vil ha den så skal jeg gi den en tusenlapp for den og da tjener du jo 500 raske :D så kan jeg bruke den opp på banetreff de 3 neste åra :D Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Han ble nok tatt veldig på sengen. Jeg har selv blitt ringt opp av de siste folkene jeg ventet skulle ringe, live på radio. Sa ikke mye jeg heller. Etter jeg la på skjønte jeg ikke en dritt, vedder på han tenkte det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 jeg så bilen på E18 i dag. er vel ikke så vanskelig og se den bilen der. dem skal vel bare skru av de siste grom delene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 den så jeg på mtorveien på fredags formidag rundt kl 13:10 satt på flytoget. så den vest/sør over mot lysaker (bærumsporten som det heter) der den lå i den mitterste fila bak en liten lastebil :) Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 jeg så bilen på E18 i dag. er vel ikke så vanskelig og se den bilen der. dem skal vel bare skru av de siste grom delene.. wtf,, Skru av gromdelene da er den jo ikke slik som de solgte den for. Og på veien, med røde skilter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 jeg så bilen på E18 i dag. er vel ikke så vanskelig og se den bilen der. dem skal vel bare skru av de siste grom delene.. ??? ..ja, også skal vi selge delene og donere pengene til Al-Quida - i god Gatebil-ånd! - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 wtf,, Skru av gromdelene da er den jo ikke slik som de solgte den for.Og på veien, med røde skilter da? Nei, nei, nei... Vær så snill å ikke gå i bilforumet-fella å tro noe er sant bare fordi brukere som "max senk" sier så. Hør på de som vet, ikke de som sitter på pc'n sin og dagdrømmer. Taxi'n forblir akkurat som den er i dag. Grunnen til at Gatebil har satt at den ikke skal selges/forandres på 36 mnd er at det for mange kan være en tanke å slakte bilen og selge delene (består nemlig av mye gromme deler) - på denne måten stopper vi det. 426 Hemi: helt forbanna utrolig at det går å vri absolutt alt mulig til noe negativt? - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Nei, nei, nei... Vær så snill å ikke gå i bilforumet-fella å tro noe er sant bare fordi brukere som "max senk" sier så. Hør på de som vet, ikke de som sitter på pc'n sin og dagdrømmer. Taxi'n forblir akkurat som den er i dag. Grunnen til at Gatebil har satt at den ikke skal selges/forandres på 36 mnd er at det for mange kan være en tanke å slakte bilen og selge delene (består nemlig av mye gromme deler) - på denne måten stopper vi det. 426 Hemi: helt forbanna utrolig at det går å vri absolutt alt mulig til noe negativt? - Henrik Synes det er positivt at dere gjør det på denne måten og gjør en såpass fet bil tilgjengelig for gutten i gata som ellers ikka hadde hatt penger til å kjøpe en sånn bil.. Men dere må vel innrømme de 600k dere tjener på billettene kommer godt med, kan vel ikke akkurat si at dere har gitt bort bilen.. :smilbmw: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Synes det er positivt at dere gjør det på denne måten og gjør en såpass fet bil tilgjengelig for gutten i gata som ellers ikka hadde hatt penger til å kjøpe en sånn bil..Men dere må vel innrømme de 600k dere tjener på billettene kommer godt med, kan vel ikke akkurat si at dere har gitt bort bilen.. :smilbmw: Hadde de ikke tjent penger på å drive Gatebil så hadde de vel ikke giddi å drive med det? Ingen vits i å leke "butikk" Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hadde de ikke tjent penger på å drive Gatebil så hadde de vel ikke giddi å drive med det? Ingen vits i å leke "butikk" Har ikke sagt at det var galt på noen måte, men er mange her som synes det var så allright av gatebil å gi bort bilen, bare nevner at de ikke akkurat _ga_ den bort.. De solgte den for 600k.. Alt er relativt.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Heldig han karen der. fikk bilen for 500spenn. rimelig kurant det, når det er en slik gatebil ! Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg