Håkon A Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Det kan du ikke..Det er visse regler om at man ikke kan selge eller modifisere den uten gatebil sine tilatelse i en viss periode etter man har vunnet den.. Husker ikke alle tingene i hodet, men mener det var noe slikt! :wonder: 36 mnd tror jeg det sto... fanget i en taxi :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Nei, nei, nei... Vær så snill å ikke gå i bilforumet-fella å tro noe er sant bare fordi brukere som "max senk" sier så. Hør på de som vet, ikke de som sitter på pc'n sin og dagdrømmer. Grunnen til at Gatebil har satt at den ikke skal selges/forandres på 36 mnd er at det for mange kan være en tanke å slakte bilen og selge delene (består nemlig av mye gromme deler) - på denne måten stopper vi det. - Henrik det var bare en fleip ja, regnet med at folk tok den. men hva vet jeg, lite knøl som jeg er:doh hehe, dagdrømmer faktisk. den var jo litt god da. du vet vel kanskje mindre en lite om min sivile status og hva jeg "drømmer" om. en ting jeg ikke helt skjønte, hvorfor kan ikke en person komme og slakte den bilen nå.? siden han skal ha den i 36 mnd.? ikke for og være vrang, men fikk ikke helt den til og gå opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Lurer på om bilen er like hel om 3 år jeg, 18 år og 600-700hk på bakhjula.. det kan nok være litt "interresant" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Heldig gris han fyren ja.. Vurderte selv faktisk å kjøpe slik lodd men så tenkte jeg at det var så liten sjanske at det omtrent var å heve pengene ut av vinduet. Sikkert noe som kjøpte en bråta med lodd også. 600000 ja da fikk dem nok igjen alle bygge kostnadene å mere tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 kult med den bilen, men hvor kult er det å kjøre rundt i en gul bmw hvor det står taxi på siden i 3 år...tror det blir litt slitsomt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 den gutten hørtes EVNEVEIK ut på tlf.. makan te utakknemlig kar på tlf! GÅR AN å si hei og hadet på en onkli måte i det minste! misunner han ikke en dritt i grunn! greit å vinne en fet bil. men kan du ikke bruke den er den waste! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hadde jeg vunnet den hadde jeg nappa ut motoren å stappa den i en e30 for gatebil taxi`en er fææl Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hadde jeg vunnet den hadde jeg nappa ut motoren å stappa den i en e30 for gatebil taxi`en er fææl Og vips, så hadde du mistet delene og bilen :o, samt kanskje blitt anmeldt for kontraktsbrudd :o Hadde bare skrudd ned trykket jeg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Spørs jo hvem navn man signerer med :) Evt kunne jo bilen blitt "stjelt" og funnet igjen uten motor Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hadde jeg vunnet den hadde jeg nappa ut motoren å stappa den i en e30 for gatebil taxi`en er fææl akkurat det jeg tenkte og:P Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Fy f*** som folk klager?? Han som har vunnet bilen kommer jo veldig bra ut av det uansett hvordan man ser på det? 500kr for en utrolig rå bil og betingelsen er at bilen skal være som den er i 3 år.. Virker som en god avtale for meg men... Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Grei avtale ja, men håper han får godt betalt i jobben hans, for jeg regner med at driftsutgiftene på den bilen der er rimelig høye. Men, morsomt at den havnet i nærmiljøet her :) Hørte jeg noen si "straks i en fjellvegg nær deg!"? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hva skjer etter de 36 mnd? Kan han da gjøre hva han vil med den? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Det vil vel kanskje være en del av det å sette en grense på 36 måneder. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg