320i(taxi) Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Eg kommer til å bruke bilen hadde den på prøveskilt i går :D:D versting av ein bil.... står i garasjen no...:P Når Molly ringte va kl. 00.30 og eg va jobba 16 tima dn dagen så derfor var eg litt slapp i telefonen... Mest sansynlig kommer eg på rudskogen til sommern vist eg e heima. PS!! Og det er ikkje klausul på bilen kan selle dn i morra vist eg vill.... Ørjan Siter Primera P10 91'' BMW 320i(taxi) 05'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 grattis med FET bil ihvertfall!!:D kjør pent;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Hehe... Gratulerer uansett := Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Eg kommer til å bruke bilen hadde den på prøveskilt i går :D:D versting av ein bil.... står i garasjen no...:P Når Molly ringte va kl. 00.30 og eg va jobba 16 tima dn dagen så derfor var eg litt slapp i telefonen... Mest sansynlig kommer eg på rudskogen til sommern vist eg e heima. PS!! Og det er ikkje klausul på bilen kan selle dn i morra vist eg vill.... Ørjan Grattis me feita bil. Snakka me Carl Espen, han sa det var noe greier med at du måtte ha den i 3 år. Bare rykter? Kommer til Ra'øye og ulver (stjeler) motoren din en kveld jeg kiddie Blir vel ikke populær bland Vannbergen og Hindenesen du nå nei:coplight . Må lakkere om Volvoen nå jeg, har fått stygge telefoner før:driving Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Eg kommer til å bruke bilen hadde den på prøveskilt i går :D:D versting av ein bil.... står i garasjen no...:P Når Molly ringte va kl. 00.30 og eg va jobba 16 tima dn dagen så derfor var eg litt slapp i telefonen... Mest sansynlig kommer eg på rudskogen til sommern vist eg e heima. PS!! Og det er ikkje klausul på bilen kan selle dn i morra vist eg vill.... Ørjan grattis med grom brakke jeg håper du bruker med stil!! *ut å kjøpe masse lodd til forskjellige ting* Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Gratulerer med feit kringle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Snakka me Carl Espen, han sa det var noe greier med at du måtte ha den i 3 år. Bare rykter? ja eg sa det stian men det var før det ble helt bestemt.. for det skulle egentlig være sånn Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 ja eg sa det stian men det var før det ble helt bestemt.. for det skulle egentlig være sånn Aaa. Slek å forstå. Men da er det jo greit:D Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Så klausulen i kontrakten er at bilen skal holdes uforandret i 36mnd, men salg er iorden? Det hørtes jo ikke ut som noen dårlig avtale for Ørjan nei. Grattis med fet brakke ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 sist eg så bilen, var den uten gatebil klistremerker?? noen som har en god forklaring? blitsen på taket var der, men den var med anonymt karosseri... med mindre noen har mekka en annen gul bimme da, med blits på taket?? tvilsomt... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 sist eg så bilen, var den uten gatebil klistremerker?? noen som har en god forklaring? blitsen på taket var der, men den var med anonymt karosseri... med mindre noen har mekka en annen gul bimme da, med blits på taket?? tvilsomt... Siden det ikke er en Gatebil gatebiltaxi lenger men en Ørjan gatebiltaxi, med alt det innebærer så vel Gatebil A/s det best å fjerne dekoren. Dårlig reklame for gatebil hvis bilen blir smelt også Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 fåreslo å klistre Xtaxi på den.. men vi får se.. han sa ikke noe til eller fra.. fet bil e det hvertfall.. går noe helt ekkelt.. slipper straks den får opp trykket.. Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg