IkLoma Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 hvordan går det egentlig med dette prosjektet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Det er pittelitt stillstand for tiden desverre :( Har holdt på med å "plastifisere" en Golf 4 og i dag kjøpte jeg meg en Nissan Infinity M30 jeg kommer til å spandere noen kroner på. Har nå "hykka" meg en mekaniker og vi starter på motoren rimelig snart ;) (dvs rimelig snart = en gang i år ... håper vi på :P ) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxXximA Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 noe fremgang...?? Siter '97 Nissan Maxima http://www.nccn.no '73 Datsun 160B http://www.datsunpmcregisteret.no EX: '89 Subaru E12 4x4 EX: '85 Scorpio 2.8 4x4 EX: '86 Scorpio 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 kan vell legge med mitt Opel Manta A 1900rallye prosjekt :) link ligger i sig'en Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Den som kan se kos i mengder med gammel rust er et heldig, heldig menneske :D Men står utrolig stor respekt av at du faktisk begir deg ut på dette; tror veldig mange bare hadde gitt opp, uansett hvor kul bilen var. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 StianØverland: bra du bumper tråden så Veilside får en påminnelse, men hva pokker har denne tråden med Opel å gjøre? Noe jeg har gått glipp av? ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg