Gå til innhold

Ble tatt av politiet for uforsvarlig kjøring

Ranger emnet


240Rallye

Anbefalte innlegg

Jeg ble anmeldt av politiet for uforsvarlig kjøring nå for 2uker siden da snø`n lå godt å veiene her. Jeg hadde med meg en gjeng som skulle på pub, men så fikk de stelt opp meg til å sladde litt først (jeg er ikke vond å be dessverre)

Isåfall da så hadde jeg litt oppstell inn på parkerings plassen hvor de skulle hvor jeg da stoppet med en kontra inn ved siden av en bil. Gikk "kontrollert" for seg.

Det jeg da ikke hadde sett var den mørke sivilbilen med 4 politibetjenter inni som sto da parkert bak meg igjen.

Så fikk litt tilsnakk å de anmeldte meg for uforsvarlig kjøring. Siden de ikke hadde noe på meg ifra før skulle jeg slippe unna med ei bot. Jeg spurte når jeg kom til å få den da de ikke ga meg noe på stedet, så sa de 3-4måneder.

Er det da noen her som har vært borti det samme? Å kan si sånn ca hvor stor boten min kanskje kommer til å bli? Hatt førerkort i 3år uten å fått noe på meg..

Værsåsnill å ikke kom med noen dumme innlegg her da jeg vet selv at dette er ganske idiotisk gjort av meg..

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nokk du slapp den!

 

I grunn skulle du egentlig mista lappen. surt men sant! ingen som mottar en bot etter 4mnd uten at det foreligger en sak i dette!

Bot skal du i grunn kunne både få på stedet og få ettersent, men da må du gjerne helst godta dette på stedet før dem kan gjøre deg noe.

 

Du har flax. og kan leve i fred intil videre..

 

Og for all del. ikke unskyld deg. det er helt naturlig å kjøre gris!

 

bare husk å holde den lenger og breiere nestegang:)

Godtur

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke anelse om hvordan dette foregår da jeg har kjørt med gullhår i ræva til nå, men fattern trodde de var ute etter å skremme meg.

Men han noterte alle opplysninger på ei blokk da vi var borti politi bilen å greier.. Men har ikke hørt noe ennå. Så håper kanskje det er som ss242 sier..

Det finner jeg vel ut.

Men han lurte også på hva jeg drev med, å jeg sa jeg var lærling. Da sa han at han skulle prate med juristen å få han til å være snill med meg..Så..vet ikke helt hva som skjer jeg

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nokk du slapp den!

 

I grunn skulle du egentlig mista lappen. surt men sant! ingen som mottar en bot etter 4mnd uten at det foreligger en sak i dette!

Bot skal du i grunn kunne både få på stedet og få ettersent, men da må du gjerne helst godta dette på stedet før dem kan gjøre deg noe.

 

Du har flax. og kan leve i fred intil videre..

 

Og for all del. ikke unskyld deg. det er helt naturlig å kjøre gris!

 

bare husk å holde den lenger og breiere nestegang:)

Godtur

 

Skrev den "unnskyldningen" for at det er så mange som kjører perfekt inne her å skal kommentere all grisekjøring.

Å jeg tror ikke jeg hadde fått den breiere med 5mann i bilen..Ikke lenger heller. Politi så heldigvis ikke hele turen. Selv syns jeg det er rart jeg ikke er blitt tatt før. Ble stoppet når jeg prøvekjørte en golf 2 å det gikk en god del fr fort. Så de lurte på hvorfor jeg kjørte så fort.. "Neeei, jeg prøvekjører en bil å da må man da prøve den litt" fikk jeg harka å stamma ut. Så fikk muntlig advarsel å fikk kjøre pent videre.

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil nok få en bot i posten etter en stund, fikk akkurat en jeg å for å ha prøvd å snike meg bort fra sivilpolitiet ved å kjøre på gang og sykkelsti å det tok 5 uker å størrelse på bot vil jeg ikke uttale meg om! hehe

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sluppet unna med lappen i behold, de kunne slengt §3 i trynet på han lett som bare det. Så om han får en bot bør han bare være glad til..

 

Hvis han her oppe fikk 2000 for å sladde rundt pumpene på Esso :omfg så kan vel ikke trådstarter få noe særlig mer..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår