Gå til innhold

Kobling av dobbel spole og 2 subber

Ranger emnet

halsen89

Anbefalte innlegg

Skal koble opp 2 TS-W3004SPL, de skal kobles på en monoforsterker, har sett på denne siden http://www.pioneer.no/no/products.jsp?category=product/car/subwoofer_forsterker&category_id=201&taxonomy_id=25-130

På forskjellige måter å koble opp på, hvilken er riktig i mitt tilfelle?

Dette er alt etter hvilken amp du skal bruke. Men nå som du skal kjøre BF7501, så parallellkoble elementene. Og du som går elektro må vell vite hvordan man gjør det?:D

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, alle brukes ikke. Prinsippet er at du skal BROKOBLE forsterkeren. Da henter du, i de fleste tilfeller ut, høyere effekt da du kobler sammen flere kanaler! Mitt tips med disse subbene er at du kjøper deg ei heftig monoblokk som er STABIL i 1 ohms last og kjører på med det oppstettet som illustrasjonen viser. Good luck and have fun! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, alle brukes ikke. Prinsippet er at du skal BROKOBLE forsterkeren. Da henter du, i de fleste tilfeller ut, høyere effekt da du kobler sammen flere kanaler! Mitt tips med disse subbene er at du kjøper deg ei heftig monoblokk som er STABIL i 1 ohms last og kjører på med det oppstettet som illustrasjonen viser. Good luck and have fun! ;)

Ja den dynabel blokka er stabil i 1 Ohm.

Så skal jeg kun bruke 2 av utgangene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider