Gå til innhold

Bmw E46 320d.

Ranger emnet

beemern

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gratulerer, fet bil. Synes de mørke frontlyktene du postet bilde av var smellfete, men jeg synes ikke du bør sote baklyktene, det ser så jalla ut, mye bedre å holde det originalt.

Ellers var bilen fin.

Jeg har en '99 mod 320d på handa nå som jeg mest sannsynlig kjøper (hvis han ikke har klart å selge den, jeg har gitt beskjed at jeg skal kjøpe den, men han er på ferie).

BMW E46 M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk;)

nei den er ikke orginal nei, synes at det er plasikk dilldall ? er vel sånn dem ser ut selv om dem er orginale og vel? utenom du hullene forran da, for det er kjøling til oljekjøeren.

Ja, orginal fangeren ser vel ganske lik ut, men er noe med din (rieger?) som utpreger at den ikke er som den skal være, formen og størrelsen ;)

Noe særlig med utstyr på bilen da?

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, orginal fangeren ser vel ganske lik ut, men er noe med din (rieger?) som utpreger at den ikke er som den skal være, formen og størrelsen ;)

Noe særlig med utstyr på bilen da?

er faktsik litt usikker på hvordan merke det er, men vill nok kanskje tro at det er rieger ja. er noe utstyr i bilen ja. det meste uten navi tror jeg, men det kommer nærmere sommeren. skal lage en pc inn i bilen. skal ta et parr innvendige bilder i morgen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, fet bil. Synes de mørke frontlyktene du postet bilde av var smellfete, men jeg synes ikke du bør sote baklyktene, det ser så jalla ut, mye bedre å holde det originalt.

Ellers var bilen fin.

de lampene blir nok bestilt i januar februar tenker jeg. se ann pengene litt. tårnstag kommer også. jeg får se hvordan det blir med baklampene egentlig. det sitter jo klare lamper på den nå, er kanskje greit og ha noe og velge i mellom også. hehe. er jeg ikke fornøyd så koster det meg ikke så mye a likevel.

men vill ikke tro at det ser jalla ut med sota baklamper, i såfall er det den eneste bilen som ikke kler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker dieseltraktor. Bilen kan bli rå med de svarte ASA hjula.

Men er enig i at du må beholde originallyktene og heller då for grå blinkerser. Hadde selv hvite men bytta de ut med grå. Ble mye bedre. Blei litt mer helhet . Og hvis du vil ha Angeleyes setter du bare inn løse ringer. Lyser mye bedre.

(Sorry for å forurense posten din med mine bilder)

Et bilde av forskjell mellom hvite og grå blinkerser.

DSCN1150.jpg

Predator Chromium 600k Angeleyesringer:

Puss_012.jpg

Og her ser du alt sammen i dagslys:

Ny_frontspoiler_07.jpg

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider