Gå til innhold

Bmw E46 320d.

Ranger emnet

beemern

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lekker dieseltraktor. Bilen kan bli rå med de svarte ASA hjula.

Men er enig i at du må beholde originallyktene og heller då for grå blinkerser. Hadde selv hvite men bytta de ut med grå. Ble mye bedre. Blei litt mer helhet . Og hvis du vil ha Angeleyes setter du bare inn løse ringer.

jeg får andre lamper veldig billig, så er jeg ikke fornøyd så bytter jeg bare tilbake;) har litt lyst og bytte for da får jeg jo linselykter.

blir nok gråe blinkere ja;) bilen din var veldig pen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhe, det beste av alt er jo at det var jeg som stoppet politiet, og spurte om jeg kunne kjøre inn i en enveiskjørt vei, pga at det var en ledig parkerings plass der. er ikke veldig lett og gi masse gass da man står i kø. hehe:win

Hehe, var såpass ja. Politiet er å blir rare, samme hvilket land man er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke ringer? hehe..

http://www.bimmers.no/albums/album15/Puss_012.jpg

De antar jeg, sto Chromium ovenfor bildet ;)

Edit: Så du skal ha noen sorte ASA felger, tenker på å bestille fra Sverige eller? Skal kjøpe akkurat de samme felgene til Audien :P Så at Gummihuset.se selger de til ca 7000SEK + frakt i 18".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Så du skal ha noen sorte ASA felger, tenker på å bestille fra Sverige eller? Skal kjøpe akkurat de samme felgene til Audien :P Så at Gummihuset.se selger de til ca 7000SEK + frakt i 18".

stemmer har funnet dem et sted for 8000sek vist jeg ikke husker helt feil. er ikke helt sikker på hva sjarif tar for dem jeg. han driver jo mye med ASA da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om Sharif selger de felgene jeg. Si ifra hvis du finner de billigere enn 7000SEK =)

det skal jeg gjøre;)

Synes ikke E46 kler E36 M3 speilene....og bilen ser rar ut bak med den ekstreme senken. Hva har du gjort for å få den så lav? Fine felger ;)

synes bilen ser veldig bra ut med de speilene jeg, også er det ikke alle andre som har det heller, du får se da jeg får noen orgentlige bilder;) nå har det seg sånn at synes aldri at det kan bli for lavt da. hehe. til en viss grense i hvertfall. det sitter bare vanlig senk på den fra felgimport. skal se hvor mye dem senker på tuv papirene i morgen. så det eneste possitive med bilen var felgene mine.? hehe. dumt at jeg har planer om og selge dem da kanskje. som sagt alt er smak og behag, jeg er i hvertfall ganske fornøyd med utseende på bilen i hvertfall.

Her har du link til den sølvfargede e46'en jeg snakket om tidligere i kveld.

Er en Coupe, men det får gå.

Pen bil i hvertfall! =)

så kul ut den;) jo takker og bukker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider